Banca Comercială Română a lansat împreună cu TEMPO Advertising prima campanie de imagine pentru poziţionarea băncii pe segmentul IMM – antreprenori.
Campania ce are ca punct central spotul TV “Nasturele” a fost declinată în print, online precum şi pe video-wall-urile din Bucureşti. BCR urmăreşte să puncteze prin această comunicare susţinerea antreprenorilor şi mediului de afaceri mici şi mijlocii din România.
Ideea creativă a spotului a pornit din dorinţa BCR de a ilustra printr-o campanie de imagine relaţiile dintre afacerile mici şi mijlocii, precum şi efortul acestora cumulat pentru a atinge succesul dorit.
Componenta digitală a campaniei are la bază o comunicare personalizată cu fiecare industrie şi categorie de companii, prin intermediul Google AdWords vizitatorii fiind direcţionati spre zeci de versiuni de pagini de prezentare a produsului, cu mesaje adaptate.
“Orice bancă poate zice «susţinem afacerea TA». În schimb, numai o bancă mare, cum este BCR, poate zice: «Avem puterea să susţinem toate afacerile.» Acesta va fi, deci, statementul băncii: susţinem întreaga comunitate de business din România. Adevărul din spatele execuţiei TV e unul simplu: în afaceri, orice lucru, cât de mic, se face cu un mare efort colectiv. Am ales pentru demonstraţie nasturele pentru că e unul dintre acele lucruri mărunte peste care trecem uşor cu vederea (mai ales în dimineţile somnoroase), darămite să ne mai gândim la cum se fac.” a declarat Costin Milu, Creative Director TEMPO Advertising.
“BCR este cea mai puternică bancă şi poate să susţină cu adevărat mediul antreprenorial din România. Deţinem în acest moment peste o treime din cota de piaţă pe segmentul microîntreprinderi şi IMM, de aceea portalul bcrclubantreprenori.ro are un potenţial mare de a produce rezultate în economia reală. Am început această campanie de imagine ca să subliniem suportul nostru total pentru categoria de clienţi antreprenori şi, în acelaşi timp, să creem cât mai multe posibilităţi de interacţiune prin intermediul portalului.” a declarat Daniel Pană, Director Executiv Direcţia Marketing, din partea BCR.
Spotul TV a fost filmat împreună cu casa de producţie SAGA Film, regizor Babak Goodarzi (Marea Britanie), iar sesiunea foto pentru materialele print a fost realizată împreună cu studioul Carioca.
Din partea BCR au participat la acest proiect: Daniel Pană – Director Executiv Direcţia Marketing, Georgiana Oltenescu – Head of Advertising, Alina Camelia Petcu – Marketing Specialist.
Din partea TEMPO Advertising au participat la acest proiect: Costin Milu – Creative Director, Ilinca Străjan – Account Manager, Alina Medaru – Account Supervisor, Dan Costea – Art Director, Alina Roşioreanu – Copywriter, Ilinca Nanoveanu – A/V Producer.