Agricola Bacău şi Tempo Media lansează „Creştem doar pui fericiţi”, o campanie media care se va derula pe suport ATL, în perioada 30 septembrie – 31 octombrie. Spoturile TV de promovare au o durată de 30, respectiv 10 secunde şi sunt filmate într-un cadru special ales, în inima naturii, pentru a crea senzaţia de spaţiu idilic.
Conceptul creativ al campaniei a pornit de la caracteristicile funcţionale ale produsului: Puiul Fericit este creat special pentru cei care vor să-şi aducă aminte de gustul, savoarea, consistenţa şi chiar culoarea puiului de altădată, crescut ca la curte.
“Am avut surpriza să descoperim că un spot TV dintr-o campanie de imagine Agricola Băcău, realizată în anii anteriori, se potriveşte cu beneficiile noului produs. Am decis astfel să îl valorificăm şi să îl adaptăm într-o campanie nouă. Ce dorim să transmitem consumatorilor noştri este grija şi implicarea întregii echipe Agricola Bacău, faptul că nu ne abatem de la standardele de calitate cu care i-am obişnuit şi suntem permanent atenţi pentru a le oferi produse inovatoarare care să satisfacă şi cele mai exigente preferinţe”, a declarat Grigore Horoi, preşedintele Agricola Bacău.
Campania media este construită în jurul principalului beneficiu al produsului: Puiul Fericit de la Agricola Bacău este hrănit ca la curte, după o reţetă ce conţine 80% porumb şi este scos în aer liber.