După ediţia organizată la finalul anului trecut, companiile din grupul Tempo – TEMPO Advertising, Rogalski Grigoriu Public Relations şi Kinecto – pregătesc cea de-a doua ediţie a programului de internship ce se adresează absolvenţilor şi studenţilor în ani terminali de la facultăţi de comunicare, media, litere, arte, marketing, arhitectură, design sau tehnologie.
Timp de 4 luni, tempocraţii selectaţi în urma rezolvării unuia din cele două briefuri lansate în concurs vor activa în echipele de strategie, creaţie, client service, PR şi digital din cadrul grupului, iar cei mai talentaţi vor putea să-şi înceapă cariera într-una din companiile grupului. La ediţia anterioară a programului au aplicat peste 100 de candidaţi, din care au fost selectaţi 6 tempocraţi. Doi dintre cei mai talentaţi tempocraţi au fost ulterior angajaţi în companiile din cadrul grupului, aceasta fiind şi cea mai mare miză a programului – de a transforma tinerii aspiranţi în adevăraţi profesionişti în comunicare.
În plus, anul acesta, pentru prima oară pentru un program de internship în publicitate, clienţii grupului vor face parte din juriu şi vor găzdui tempocraţi în departamentele lor de marketing şi comunicare, oferindu-le astfel candidaţilor o experienţă completă de internship – atât în cadrul agenţiei cât şi la client.
„După trei luni de internship în care am reuşit să înţeleg mult mai clar ce însemnă viaţa într-o agenţie de comunicare şi am primit oportunitatea de a continua pe acest drum profesional. Sunt deja câteva luni bune de când sunt alături de echipa Tempo şi descopăr în fiecare zi câte o nouă provocare. Încurajez orice tânăr profesionist în comunicare să aplice pentru Tempocraţi – pentru mine a fost şansa de care aveam nevoie,” a declarat Mădălina Aldea, Account Executive Tempo Advertising şi absolventă a primei promoţii de tempocraţi.
Mecanismul de selecţie a tempocraţilor a rămas neschimbat în cele trei faze ale sale. Va exista o fază preliminară de selecţie ce presupune rezolvarea individuală sau în echipe de doi membri, a unuia din cele două briefuri postate pe blogs.tempo.ad/tempocratii sau pe facebook.com/TempoAdvertising până Vineri, 18 mai. Rezolvările se vor trimite către tempocratii@tempo.ad.
Candidaţii preselectaţi îşi vor putea prezenta campaniile nominalizate în faţa juriului format din liderii agenţiilor din grupul Tempo, iar dintre aceştia vor fi selectaţi 6 care să participe în cea de-a treia etapă, internshipul propriu-zis ce va începe la 1 August. Datele intermediare şi programarea prezentărilor vor fi anunţate în timp util pe blogul Tempo şi pe pagina de facebook.