In urma cu ceva timp va anuntam ca agentiile din grupul TEMPO lanseaza cea de-a doua editie a programului de internship TEMPOCRATII.
Faza de selectie pentru acest program continua, iar termenul limita pentru trimiterea rezolvarilor la cele 2 briefuri propuse a fost extins pana pe 15 iulie 2012, ora 23:59.
Cele 2 briefuri se gasesc pe blogul Tempo: //blog.tempo.ad si in sectiunea “Notes” de pe pagina de Facebook //facebook.com/TempoAdvertising.
Va reamintesc ca in cadrul acestui program agentiile grupului TEMPO – TEMPO Advertising, Rogalski-Grigoriu PR, Kinecto – ofera 6 pozitii de tempocrati pentru absolventii si studentii in ani terminali de la facultati de comunicare, media, litere, arte, marketing, arhitectura, design sau tehnologie.
Timp de 4 luni, tempocratii selectati in urma rezolvarii unuia din cele doua briefuri lansate in concurs vor activa in echipele de strategie, creatie, client service, PR si digital din cadrul grupului, iar cei mai talentati vor putea sa-si inceapa cariera intr-una din companiile grupului. La editia anterioară a programului au aplicat peste 100 de candidati, din care au fost selectati 6 tempocrati. Doi dintre cei mai talentati tempocrati au fost ulterior angajati in companiile din cadrul grupului, aceasta fiind si cea mai mare miza a programului – de a transforma tinerii aspiranti in adevarati profesionisti in comunicare.