Este pentru prima oară când toate ad-urile dintr-o ediţie a unei reviste sunt realizate de o singură echipă mixtă de creativi de print şi digital, fiind publicate o singură dată.
Echipele creative ale Kinecto şi Tempo Advertising, împreună cu echipa editorială Decât o Revistă semnează cea mai recentă premieră de pe piaţa de media din România: proiectul “Decât o Agenţie”. Astfel, toate ad-urile incluse în numărul 4 al DoR sunt create de o singură agenţie şi sunt publicate în regim de unicat – nu vor apărea în nicio altă publicaţie. Proiectul este un experiment creativ şi totodată o provocare lansată industriilor de publicitate şi media din România cu privire la direcţia în care se îndreaptă comunicarea de brand şi media. Plecată iniţial ca o iniţiativă de a implica doar clienţii grupului Tempo în susţinerea financiară a publicarii acestor ad-uri de presă, proiectul s-a extins pe parcurs şi a beneficiat şi de sprijinul altor advertiseri care au apreciat valoarea ideii de a transforma cititul revistei într-o experienţă activă, de natură să creeze autenticitate în comunicarea cu o comunitate de cititori.
Astfel, brandurile care vor fi prezente în numarul 4 al revistei sunt: BCR, Ikea, MemoPlus (Walmark), Agricola, Rivex, Magnelact (Terapia), Axe (Unilever) Colgate, Tuborg şi Sonimpex.
"Creativitatea în publicitate, la fel ca în jurnalism, suferă. Cauzele sunt multe: e criză, clienţii nu vor să rişte, industria se schimbă, ideile scârţâie. Ne-am dorit de la bun început publicitate în DoR, dar cu condiţia ca ea să fie onestă, deşteaptă şi – ideal – memorabilă.
Jurnalistic vrem să publicăm texte pe care-ţi vine să le dai mai departe prietenilor; de ce n-ar fi şi ad-urile la fel? Proiectul făcut împreună cu Tempo îndeplineşte aceste criterii: DoR #4 are creaţie care se ‘lipeşte’, experimente de producţie ingenioase şi o bucurie a muncii, care se simte în printuri. Sperăm ca paginile născute din acest parteneriat să dovedească faptul că publicitatea pe hârtie nu şi-a pierdut farmecul şi puterea de a stârni reacţii", spune Cristian Lupşa, editor Decât o Revistă.
A fost un proiect decât neobişnuit. Decât o agenţie s-a mobilizat împreună cu decât o revistă. Într-o perioadă de decât o criză. Cu decât energie şi decât creativitate. Şi cu ajutorul clienţilor care au apreciat decât o idee.
Nu, nu sunt decât nişte clienţi, ci sunt cei fără de care proiectul Decât o Revistă nu ar fi existat. Pentru ei, decât mulţumiri", spune Adrian Preda, Director de Creaţie al Tempo Advertising.
"Decât o Agenţie a fost unul din cele mai mişto procese creative în care am fost implicat vreodată. Îmi pare bine că a fost pentru Decât o Revistă, una din cele mai mişto reviste de pe piaţă. Mă bucur că am facut un triplu şurub – am demonstrat că presa poate să supravieţuiască, dacă e de calitate; că şi creaţia poate să fie în centrul atenţiei, dacă e de calitate; că în comunicare nu mediul contează, ci ideea. Dacă e de calitate", spune Radu Ionescu, General Manager Kinecto.
{mosloadposition user9}