Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Tempo Creative Group pune Craciunul romanesc in presa internationala

Campania grupului de comunicare Tempo – "Eu cred în Moş Crăciun" – aflata in curs de derulare pentru Liberty Center, a fost mediatizată în publicaţia The Washington Post, articolul fiind preluat de pe site-ul agenţiei internaţionale de ştiri Associated Press, al cărui corespodent în România a făcut un reportaj la faţa locului.

(//www.washingtonpost.com/world/europe/romanian-children-adults-alike-write-a-long-wish-list-to-santa-claus/2011/12/16/gIQAEGbExO_story.html)

În contextul în care toate brandurile de retail organizează în această perioadă campanii de comunicare în jurul Crăciunului, Scrisoarea către Moş Crăciun, pe care vizitatorii Liberty Center vor să o transforme într-un record – a ţinut agenda presei, care a relatat cu interes repetat despre conţinutul său: în timp ce copiii îşi doresc lucruri simple, precum jucării şi dulciuri, lista de dorinţe ale adulţilor este variată, de la sănătate, fericire şi noroc în dragoste, până la maşini scumpe, o vacanţă de 365 de zile, o familie sau „un soţ mai bun. Scrisoarea atinge în prezent peste 100 de metri şi conţine peste 1500 de mesaje dintre cele mai inedite, la care se adaugă versiunea sa digitală, dezvoltată ca o aplicaţie pe Facebook, unde aceasta a cumulat peste 7 metri.

Campania „Eu cred în Moş Crăciun”, desfăşurată în perioada 1-23 decembrie, a stârnit imaginaţia consumatorilor prin miza sa inedită: aceea de a trezi speranţa în jurul unuia dintre cele mai frumoase simboluri ale Crăciunului: Moş Crăciun. Pentru aceasta, Liberty Center şi-a propus să întocmească cea mai lungă scrisoare către moşul, care poate fi completată atât de copii, cât şi de adulţii optimişti care nu şi-au pierdut încrederea în lucrurile frumoase care se pot întâmpla în perioada sărbătorilor de iarnă. Campania mai cuprinde o serie de activări zilnice în Liberty Center – întâlniri cu Moş Crăciun, o promoţie dedicată cumpărătorilor, precum şi comunicarea în proximitate a evenimentelor şi PR.

Campania a fost dezvoltată de toate companiile grupului – Tempo (strategie, creaţie şi producţie), Rogalski Grigoriu Public Relations (media relations şi online PR), Kinecto (digital) şi Eventures (BTL).

Bucuresti, 19.12.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.