Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TEMPO Advertising va furniza servicii de BTL si design pentru Peroni Nastro Azzuro si Redd’s

Începând cu luna februarie a acestui an, TEMPO Advertising gestionează conturile de BTL ale brandurilor Peroni Nastro Azzuro şi Redd’s, implementând conceptele câştigătoare ale pitch-ului organizat de URSUS Romania, început în decembrie 2012 şi terminat la finalul lunii ianuarie 2013.

Anul acesta, brandul Peroni Nastro Azzuro sărbătoreşte 50 de ani de existenţă printr-o serie de evenimente sub sigla Anniversario 50. Conceptul câştigător a fost construit în jurul motto-ului „Art & Poetry”, designul Alessi fiind sursa de inspiraţie pentru echipa Tempo care a venit cu această propunere.

“Tema pitch-ului a fost concentrată pe design, cu declinări în BTL, un brief care ne-a entuziasmat și motivat în egală măsură. Am dezvoltat stilul vizual pentru Anniversario 50, însoțit de propuneri de BTL, ruta aleasă de client – „Art & Poetry” – fiind și recomandarea agenției, iar din martie am început implementarea propunerilor creative”, a declarat Costin Milu, Creative Director Tempo Advertising.

Echipa care a contribuit la proiect este formată din Costin Milu – Creative Director, Mihai Preotu – Strategic Planner, Viorel Holovaci – Senior Art Director, Raluca Ioniţă (Dănăilă) – Client Service Director şi Bogdan Ivaşcu – Senior Account Manager.

„Propunerea Tempo pentru Peroni Nastro Azzuro a pornit de la un insight care ne-a impresionat prin modul în care a fost documentat și apoi dezvoltat creativ într-o campanie relevantă pentru brand. Ne-a impresionat entuziasmul echipei care ne-a cucerit prin creativitate și înțelegerea brandului și, mai ales, prin experiența de a lucra pentru branduri de bere,” a declarat Laura Andrei, Senior Brand Manager Peroni.

Primul dintre evenimentele din seria Anniversario 50 – lansarea proiectului Instalart/Obiect/001 – a avut loc joi, 21 martie la Fratelli Studios. Tempo Advertising a furnizat servicii de creaţie, producţie de BTL şi coordonare de eveniment. Prin acest proiect, Peroni a provocat colectivul de designeri Instalart sa creeze produse inspirate de originea brandului – designul italian clasic al anilor ’60. La eveniment, au fost prezentate câte 3 dintre cele mai importante lucrări ale designerilor asociaţi şi proiectele obiectelor propuse pentru aniversarea Peroni.

Bucuresti, 08.04.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.