Începând cu luna februarie a acestui an, TEMPO Advertising gestionează conturile de BTL ale brandurilor Peroni Nastro Azzuro şi Redd’s, implementând conceptele câştigătoare ale pitch-ului organizat de URSUS Romania, început în decembrie 2012 şi terminat la finalul lunii ianuarie 2013.
Anul acesta, brandul Peroni Nastro Azzuro sărbătoreşte 50 de ani de existenţă printr-o serie de evenimente sub sigla Anniversario 50. Conceptul câştigător a fost construit în jurul motto-ului „Art & Poetry”, designul Alessi fiind sursa de inspiraţie pentru echipa Tempo care a venit cu această propunere.
“Tema pitch-ului a fost concentrată pe design, cu declinări în BTL, un brief care ne-a entuziasmat și motivat în egală măsură. Am dezvoltat stilul vizual pentru Anniversario 50, însoțit de propuneri de BTL, ruta aleasă de client – „Art & Poetry” – fiind și recomandarea agenției, iar din martie am început implementarea propunerilor creative”, a declarat Costin Milu, Creative Director Tempo Advertising.
Echipa care a contribuit la proiect este formată din Costin Milu – Creative Director, Mihai Preotu – Strategic Planner, Viorel Holovaci – Senior Art Director, Raluca Ioniţă (Dănăilă) – Client Service Director şi Bogdan Ivaşcu – Senior Account Manager.
„Propunerea Tempo pentru Peroni Nastro Azzuro a pornit de la un insight care ne-a impresionat prin modul în care a fost documentat și apoi dezvoltat creativ într-o campanie relevantă pentru brand. Ne-a impresionat entuziasmul echipei care ne-a cucerit prin creativitate și înțelegerea brandului și, mai ales, prin experiența de a lucra pentru branduri de bere,” a declarat Laura Andrei, Senior Brand Manager Peroni.
Primul dintre evenimentele din seria Anniversario 50 – lansarea proiectului Instalart/Obiect/001 – a avut loc joi, 21 martie la Fratelli Studios. Tempo Advertising a furnizat servicii de creaţie, producţie de BTL şi coordonare de eveniment. Prin acest proiect, Peroni a provocat colectivul de designeri Instalart sa creeze produse inspirate de originea brandului – designul italian clasic al anilor ’60. La eveniment, au fost prezentate câte 3 dintre cele mai importante lucrări ale designerilor asociaţi şi proiectele obiectelor propuse pentru aniversarea Peroni.
{mosloadposition user9}