TEMPO Advertising a realizat campania de comunicare pentru cea mai recentă promoţie SKOL – „Money under the cap”, prima promoţie în care participanţi pot găsi bancnote adevărate sub capacele sticlelor SKOL de 2Litri.
Campania de comunicare pentru promoţia „Money under the cap” se desfăşoară sub mesajul „N-ai văzut aşa promoţie!” şi va cuprinde execuţii pentru mai multe medii de comunicare – TV, radio, in-store, etc. Conceptul creativ al campaniei se bazeaza pe mecanismul inovator al campaniei – câştiguri instant în bani, direct de sub capacele sticlelor Skol de 2Litri – o noutate absolută în această categorie de produs.
Spotul TV cu care debutează campania a fost filmat în colaborare cu casa de producţie Saga Film şi regizorul Cristian Mungiu. O invenţie futuristă, ce-l teleportează pe unul dintre protagonişti, nu reuşeşte să-i impresioneze pe prietenii acestuia, însă toţi sunt suprinşi de premiul de sub capacul sticlei SKOL.
„Am dorit să le oferim consumatorilor bucuria descoperirii premiilor SKOL printr-un mecanism simplu şi inovator. Fără SMS-uri, trageri la sorţi sau etichete răzuite, câştigătorii promoţiei beneficiază de premiul lor imediat după ce desfac sticla de plastic de 2L SKOL.” a declarat Anca Aldea, Senior Brand Manager SKOL.
„La fel ca personajele din spotul TV şi noi am rămas uimiţi de elementul nemaivăzut introdus de SKOL în această promoţie, însă imediat am realizat potenţialul creativ al acestuia. Pornind de la acest insight am găsit un concept prin care am reuşit să transmitem consumatorilor inovaţia promoţiei SKOL, folosind umorul ca ingredient principal.” a transmis Claudia Gherlan (Account Director) din partea TEMPO Advertising.
Campania de comunicare este on-air începând cu 31 martie pe staţiile TV (Antena 1, Antena 2, Antena 3, GSP TV, AXN, AXN Sci-Fi, AXN Crime, National TV, N24, TVR 1, TVR2, OTV, Taraf, Digisport) şi posturile de radio (Europa fm, Radio ZU, Pro fm). Materialele de promovare se vor găsi şi la punctele de vânzare.
Din partea TEMPO Advertising au participat la proiect Claudia Gherlan, Bogdan Costin şi Cosmin Ezaru.
Din partea SKOL au participat Anca Aldea, Senior Brand Manager si Doron Zilberstein, VP Marleting.