Tempo Advertising şi Interstar Chim au demarat în această toamnă comunicarea pentru Rivex Parchet, produs destinat curăţării şi îngrijirii suprafeţelor din lemn. Brandul Rivex include 26 de produse diferite de curăţare, aşadar agenţia a dezvoltat o strategie de brand care a inclus şi o pozitionare unitară pentru întreg portofoliul de produse.
Poziţionarea fost dezvoltată pornind de la formula produselor, bazată pe ingrediente naturale (ulei de măsline, ceară de albine, esenţa de lemn de santal etc). Conceptul creativ redă mesajul că produsele Rivex protejează suprafeţele cărora le sunt destinate, purtând de grijă întregii case.
Rivex Parchet cu ulei de măsline a fost ales produsul central al gamei, pentru care s-a dezvoltat spotul TV „Păpuşa din lemn”. Prin această execuţie, agenţia a ales să comunice beneficiile funcţionale ale produsului într-un mod cald, emoţional, făcând apel la perioada vieţii de care consumatorii îşi amintesc cu plăcere – copilăria.
Păpuşa din lemn dă viaţă întregii poveşti, animată de curiozitatea de a testa produsul. Simpatic şi memorabil, personajul principal al spotului va deveni, cel puţin pentru o perioadă, mascota Rivex Parchet, care va sta la baza comunicării ulterioare.
„Suntem încântaţi de „personajul principal” al spotului Rivex Parchet, iar execuţia ne place mult, atât ca specialişti, cât şi ca privitori obişnuiţi. Noi ne-am dorit o strategie de comunicare care să diferenţieze Rivex de alte produse similare. Din punct de vedere creativ, comunicarea propusă de Tempo surprinde excelent principalul avantaj competitiv al produsului, respectiv „îngrijirea şi protecţia” oferită de uleiul de măsline din componenţa produsului de curaţare”, a declarat Daniela Placintaru, Marketing Manager Interstar Chim.
Pentru realizarea spotului Tempo Advertising a colaborat cu specialişti în 3D, care au creat atât design-ul, cât şi animaţia păpuşii, în cele mai mici detalii.
“Starea de confort a oamenilor depinde în mare măsură de gradul de curaţenie a căminului lor. Nu e vreo revelaţie, e un fapt cu care ne confruntăm zilnic. E curat, ne place, ne simţim bine, ne relaxăm. Practic, curaţenia casei este la fel de importantă ca igiena personală, iar de aici şi până la ideea de a naşte un personaj care să îmbine aceste noţiuni a fost doar un pas. Astfel, a apărut păpuşica din lemn care reuşeşte, cu ajutorul ingredientelor naturale ale produsului, să-şi recâştige curăţenia sclipitoare şi, totodată, zâmbetul”, explică Adrian Preda, Director de Creaţie al Tempo Advertising.