Agenţia specializată în BTL Tempo Action a redevenit de la sfârşitul lunii martie QB Promotion. Această schimbare a venit ca un pas firesc după redefinirea acţionariatului companiei; în urmă cu 2 ani, divizia de BTL a grupului Tempo fuzionase cu agenţia full service de BTL QB Promotion, formând astfel Tempo Action.
Deşi pare foarte tânără, QB Promotion are în spate o istorie care se măsoară nu numai în cei 9 ani de activitate, ci şi în sutele de proiecte TTL implementate până acum, pentru industrii dintre cele mai diverse, de la FMCG la farmaceutice, de la centre comerciale şi mall-uri la automobile, telecom sau servicii bancare.
„Păstrăm cu noi tradiţia, însă suntem receptivi la nou. În continuare ne poziţionăm pe piaţă ca agenţie de comunicare neconvenţională.
Oferim activări In Store, HORECA, programe de mistery shopping, programe de trade sau door-to-door, drop mailing, road shows, caravane, activităţi legate de creşterea vânzărilor, servicii de logistică, evenimente speciale şi desigur asigurăm şi servicii de DTP şi producţie. Pe scurt, livrăm campanii integrate TTL, adaptate specificului fiecăruia dintre brandurile pentru care lucrăm” a declarat Nicolae Rotaru, Deputy Managing Director – QB Promotion.
Anul 2009 a reprezentat pentru agenţie un an extrem de activ, marcat de numeroase proiecte realizate pentru clienţi precum Coca-Cola Hellenic Company, Bayer România, NBG Leasing, Western Union, Romtelecom, Zwanenberg International, Help Net, Băneasa Shopping City, centrele comerciale Orhideea, Felicia şi Tom sau Bacardi Martini.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}