Luni, 6 noiembrie 2006, in cadrul Galei Excelentei in Relatii Publice, Tempo si-a adjudecat un Silver Award si un Golden Award in categoria comunicare comerciala. Gala din 2006 marcheaza 3 premiere pentru Tempo: al treilea an consecutiv cand agentia urca pe podiumul excelentei in comunicare, al doilea an in care isi adjudeca Aurul in aceasta categorie si primul an in care obtine cele mai importante doua premii in aceeasi categorie – Aur si Argint.
Campania “Cu drag, pentru tine!”, client Danone, a fost premiata cu Silver Award for Excellence, distinctia fiind inmanata de Jürg Leipziger, Presedintele Academiei Germane de Relatii Publice. Campania s-a desfasurat la nivel national, in perioada februarie – aprilie 2006, avand ca finalitatea lansarea Laptelui Proaspat de la Danone. “Cu drag, pentru tine!” a generat un numar de peste 17 milioane de expuneri in presa scrisa, cumulat prin 132 de articole, 2 materiale TV si 3 stiri radio. La nivel de perceptie, campania a adus companiei Danone o consolidare a imaginii de brand, un procent de 89% dintre consumatori considerand ca Danone este un “high-quality brand”. Campania a exploatat relatia pe care Danone a creat-o in timp cu fermierii romani pentru a comunica mai multor categorii de public tinta contributia sa la dezvoltarea durabila a economiei romanesti. “Cu drag, pentru tine!” a pus accentul pe comunicarea emotionala, unul dintre instrumentele de comunicare utilizate in campanie fiind o inovatie absoluta a echipei de PR Tempo: o vacuta origami relalizata din hartia fiecarui ziar sau revista catre care au fost indreptate mesajele. Referitor la aceasta tactica, domnul Jürg Leipziger, Presedintele Academiei Germane de Relatii Publice, a spus in cadrul Galei “I wish I have done it”, apreciind creativitatea si efortul echipei de a comunica personalizat si cu impact.
Campania “Biosecurizat”, realizata pentru clientul Agricola Bacau in perioada martie – iulie 2006, a castigat Golden Award for Excellence, premiul fiind inmanat de Prof. Tony Meehan, membru CIPR si director al juriului Golden World Awards. Domnia sa a spus in momentul decernarii premiului "This is a campaign by the book", apreciind in mod deosebit felul in care echipa a reusit sa transforme o situatie de criza intr-o oportunitate unica. Strategia echipei a fost aceea de a crea un “trust-mark” pentru Agricola, care sa sustina intregul portofoliu de produse. Biosecurizat a reusit sa genereze aproape 15 milioane de expuneri in presa scrisa la nivel national, depasind cu 50% obiectivele de coverage asumate si o crestere cu 13% a volumului de vanzari de carne de pui fata de perioada similara a anului trecut. In plus, termenul “biosecurizat” a intrat in vocabularul comun al autoritatilor si al publicului.
Anul trecut, echipa de PR a agentiei Tempo a castigat Golden Award for Excellence la sectiunea campanii comerciale pentru lansarea berii Holsten in Romania, fiind singurul Aur din aceasta categorie. In 2004, campania “Operatiunea Ultima Sansa” a obtinut Silver Award in cadrul Galei care celebreaza in fiecare an excelenta in comunicare.
{mosloadposition user10}