· Campaniile de tip buy-back derulate de LG în parteneriat cu retailerii au dus la creşterea vânzărilor pe segmentul de televizoare LCD şi cu plasmă
· Vânzări duble în luna martie pe segmentul de televizoare LCD, faţă de aceeaşi lună a anului trecut
· Prima cotă de piaţă în primele luni ale lui 2009, de 40%, pe segmentul de televizoare cu plasmă
LG Electronics România, unul dintre liderii în domeniul echipamentelor electronice, electrocasnice şi al comunicaţiilor mobile, anunţă consolidarea valorii cotelor de piaţă deţinute pe piaţa locală pe segmentul de televizoare LCD şi cu plasmă, cel mai dinamic sector din industria electronicelor de larg consum. Menţinerea valorilor se datorează în principal rezultatelor obţinute în urma derulării campaniilor de tip buy-back desfăşurate în parteneriat cu retailerii şi cu asociaţiile de profil, pe piaţa locală, în intervalul 19 martie – 22 aprilie 2009.
Consolidarea valorii cotelor de piaţă LG pe segmentul de televizoare LCD şi cu plasmă în prima parte a anului 2009 relevă preferinţele consumatorilor români în materie de electronice. Televizoarele LCD şi cele cu plasmă se află în continuare printre principalele produse electronice achiziţionate de români, chiar şi in contextul economic actual. Conform unui studiu realizat de LG Electronics, 80% dintre români deţin încă un televizor standard cu tub catodic şi 60% dintre aceştia intenţionează să îl schimbe în următoarele luni. Prin urmare, campania de buy-back realizată de LG vine în întâmpinarea dorinţelor românilor, satisfăcându-le în acelaşi timp necesităţile.
" Realizarea unor astfel de programe de reciclare ecologică a deşeurilor electronice evidenţiază abordarea proactivă a companiei faţă de problemele din mediul înconjurător, dar şi dorinţa de a oferi consumatorilor posibilitatea de a-şi achiziţiona un produs nou, ce încorporează tehnologii care reduc consumul de resurse. Scopul acestor programe este în primul rând susţinerea unui mod de viaţă responsabil faţă de mediu,” a afirmat dl. Roh Pan Ock, preşedinte al LG Electronics România.
Programele de buy-back în care LG Electronics România s-a implicat în perioada 19 martie – 22 aprilie 2009 au fost desfăşurate de Altex şi Domo şi Asociaţia Ecotic, astfel:
Campania de reciclare a deşeurilor de produse electronice “Protejezi mediul şi primeşti 15% reducere!” derulată în reţelele Altex şi Media Galaxy (19 martie – 22 aprilie) a constat în acordarea unei reduceri de 15% pentru fiecare televizor cu plasmă sau LCD achiziţionat în schimbul predării modelelor vechi, indiferent de marcă. În cadrul programului buy-back derulat în parteneriat cu reţelele Domo şi Asociaţia Ecotic (8 – 17 aprilie) au fost incluse şi o serie de modele de sisteme audio-video şi micro-sisteme LG.
Rezultate peste aşteptări
Succesul înregistrat în urma derulării programelor de reciclare a deşeurilor de produse electronice a dus la creşterea valorii cotelor de piaţă LG pe categoriile de televizoare LCD şi cu plasmă. Pe segmentul de televizoare LCD, LG şi-a îmbunătăţit cota de piaţă încă din luna februarie 2009, aceasta urcând la nivelul celei înregistrate în luna decembrie 2008, una din lunile de vârf ale anului. În ceea ce priveşte vânzările de televizoare cu plasmă, compania a înregistrat prima cotă de piaţă în 2009, conform studiilor realizate la nivelul lunilor ianuarie-februarie, cu 40% din piaţă.
Pe segmentul de televizoare LCD, vânzările realizate în luna martie 2009 către consumatorii finali s-au dublat faţă de vânzările din aceeaşi lună a anului precedent, rezultate obţinute în urma derulării campaniei de buy-back pe acest segment.
„Rezultatele obţinute au asigurat consolidarea cotei de piaţă pe un segment foarte important pentru companie, acela al televizoarelor LCD şi cu plasmă. Pentru luna aprilie, estimăm o creştere şi mai mare a cotei de piaţă, ceea ce susţine strategia de consolidare a poziţionării pe piaţă a brandului, pe segmentul de televizoare LCD şi cu plasmă,” a declarat Roh Pan Ock, Preşedinte al LG Electronics România.
Programele de reciclare ecologică a deşeurilor electronice reprezintă o parte importantă din angajamentul LG de a reduce impactul pe care îl are aparatura electronică asupra mediului înconjurător. Programul de dezvoltare durabilă, Life’s Good When it’s Green, reprezinţă tocmai angajamentul companiei de a crea produse cu un design ecologic şi responsabile faţă de mediu, reducerea materialelor cu grad ridicat de risc, reciclarea responsabilă a electronicelor şi susţinerea problemei schimbării climatice la nivel global.
{mosloadposition user10}