Pentru maximiarea profitului companiei, mereu trebuie aplicate cele mai bune solutii si trebuie initiate colaborari cu parteneri profesionisti, cu experienta relevanta pe segmentul lor de activitate. In zona de telemarketing si alte servicii de call center, un brand tot mai cunoscut este mycallcenter, companie din Bucuresti, cu sediul in cladirea Electromagnetica.
Numere verzi, info line, suport pentru clienti, telemarketing, telesales, sondare satisfactie clienti – iata servicii ce pot fi contractate cu succes, pentru rezultate maxime, la cele mai inalte standarde de calitate. Reteta de succes: solutii bine puse la punct, fara improvizatii, cu experienta pusa in slujba clientului, considerat partener.
“Va oferim servicii de call center de calitate superioara, care sa vina in sprijinul cresterii profitului afacerii dumneavoastra. Suntem o echipa formata din tineri dinamici, interesati de satisfactia clientilor si pasionati de munca lor, fiind in masura sa va oferim solutii individualizate, personalizate in functie de necesitatile si specificitatea fiecarui business in parte”, se mentioneaza pe websiteul ce prezinta solutiile de telemarketing Bucuresti cu mycallcenter.ro.
Pentru toate colaborarile asumate, compania garanteaza rezultate certe. Obiectivul este mereu mentinerea unei relatii care sa asigure clientului bazele necesare dezvoltarii afacerii sale. “Stim ca atunci cand clientii nostri castiga, si noi vom castiga, iar acest lucru este o motivatie in plus pentru a pune la punct strategii de succes”, explica reprezentantii mycallcenter.
Pe segmentul de servicii inbound, oferta include gestionare numere verzi, Info Line si Customer Support. Foarte util pentru orice companie este acest serviciu de relatii clienti externalizat, call center ce permite ca fiecare client sa poata obtine maximum posibil din achizitia unui produs sau serviciu, dar si sa faca achizitia cat mai facila. Despre toate serviciile, de la telemarketing la telesales, se pot obtine detalii relevante online. Ideala este stabilirea unei intalniri cu reprezentantii companiei, pentru a se indentifica solutiile potrivite pentru orice tip de parteneriat, in functie de specificul clientului si al proiectelor derulate de acesta.