Telekom Mobile a marcat pragul de patru milioane de clienți în prima jumătate a lunii august 2022.
“Salutăm clientul nostru cu numărul 4.000.000 și mulțumim tuturor celor 3.999.999 de clienți anteriori pentru că ne-au încredințat comunicarea zilnică cu Telekom Mobile. Îi felicit, de asemenea, pe colegii mei care au făcut posibil acest lucru și îi provoc să anunțe în continuare repere pozitive precum acesta”, a declarat Dina Tsybulskaya, CEO Telekom Romania Mobile.
Sărbătorirea clientului cu numărul 4.000.000 în această lună înseamnă că Telekom Mobile a adus în rețeaua sa aproape 60.000 de noi utilizatori din 30 iunie 2022 – termenul limită pentru indicatorii cheie de performanță pentru trimestrul al doilea, care au fost publicați joi, 4 august.
Reamintim că Telekom Mobile a marcat 3,94 milioane de clienți la finalul trimestrului 2, în creștere cu 11,3% față de anul precedent, după ce a adăugat aproape 120.000 de utilizatori noi în termeni absoluți în trimestrul aprilie-iunie 2022, o confirmare a interesului și încrederii tot mai mari a clienților în serviciile sale și o consecință a respectării promisiunii de brand: Mobil așa cum vrei. Simplu și corect.