Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Telekom își unește forțele cu Gorillaz şi împreună dau viaţă unei noi dimensiuni muzicale

Telekom Gorillaz logo
  • Deutsche Telekom anunţă parteneriatul cu Gorillaz
  • Clipuri în exclusivitate de la prima reprezentație live a trupei, în studio, cu ocazia noului album Humanz, înainte de lansarea din aprilie 2017
  • Deutsche Telekom combină rețeaua performantă 4G și cele mai noi tehnologii de realitate augmentată (AR) şi realitate virtuală (VR) pentru a crea o campanie centrată pe noi experienţe muzicale inovatoare

Prin intermediul programului său internațional de muzică, Electronic Beats, Deutsche Telekom și-a unit forțele cu Gorillaz pentru a da viaţă unei noi dimensiuni muzicale în Europa. Obiectivul este de a folosi noi tehnologii pentru a crea noi experienţe muzicale.

“Magia Gorillaz constă în faptul că ei sunt reali și virtuali deopotrivă, un aspect pe care echipa inovatoare a Telekom Electronic Beats îl înțelege pe deplin”, a declarat Niamh Byrne, Eleven Management, compania de impresariat artistic din Londra. “Aceștia au dat dovadă de încredere şi curaj, ajutându-ne să transformăm o viziune în realitate.”

Telekom Gorillaz logo

Pentru Deutsche Telekom, viaţa este despre experienţe împreună, iar în calitate de proprietar și operator al uneia dintre cele mai avansate rețele 4G din lume, are datoria digitală de a permite oamenilor să experimenteze puterea tehnologiei conectate de a transforma. “Suntem foarte mândri de propunerea din partea trupei de a beneficia de puterea Telekom Electronic Beats pentru a permite unui număr cât mai mare de persoane să împărtășească această nouă dimensiune muzicală semnată Gorillaz”, a declarat Wolfgang Kampbartold, Vicepreședinte International Market Communication din cadrul Deutsche Telekom.

Pentru a marca nou album al trupei, Humanz, care va fi lansat pe 28 aprilie, Deutsche Telekom va demara o campanie pentru a demonstra modul în care folosirea creativă a noilor tehnologii poate stimula experienţele muzicale. Prima dintre aceste iniţiative va consta într-o aplicaţie inovatoare AR care permite utilizatorilor să acceseze conținut Gorillaz în exclusivitate. De asemenea, sunt programate şi concerte în exclusivitate în câteva dintre zonele importante pentru Telekom.

Referindu-se la acest parteneriat, Jamie Hewlett, co-creatorul trupei virtuale Gorillaz, a spus: „Parteneriatul cu Deutsche Telekom ne-a permis să experimentăm, să explorăm şi să ne transformăm visurile în realitate”.

Conţinut Gorillaz în exclusivitate poate fi vizionat pe www.electronicbeats.net.
Vor urma noi evenimente şi anunţuri.

Telekom Electronic Beats

Telekom Electronic Beats este unul dintre cele mai cunoscute programe de conținut muzical, lifestyle și de content marketing, cuprinzând un spectru larg de produse și servicii, precum și conținut și evenimente premiate.

În ultimii 17 ani, Telekom Electronic Beats a creat un univers de experiențe muzicale prin intermediul unei game diversificate de canale, EB.net funcţionând ca platformă centrală. În timp ce programul s-a concentrat inițial pe segmentul de marketing muzical, în prezent,Telekom Electronic Beats se bazează pe strânsa conexiune dintre muzică și alte zone de lifestyle precum design, tehnologie, modă și artă. Telekom Electronic Beats a lucrat cu unele dintre cele mai mari nume ale muzicii contemporane, de la Grace Jones și Depeche Mode, până la Moderat, promovând, de asemenea, noi artiști precum Ry X.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.