TEILOR, lanțul de magazine de bijuterii de lux, cu prezență în regiunea Europei Centrale și de Est, își extinde prezența internațională prin deschiderea unui nou magazin în Poznan, Polonia. În prezent, rețeaua TEILOR din Polonia cuprinde cinci magazine, dintre care două au fost deschise pe parcursul acestui an.
„Ne bucură deschiderea unui nou magazin în Polonia, țara ce reprezintă cea mai importantă piață externă pentru TEILOR, lucru ce confirmă încrederea pe care o avem în evoluția rețelei de aici. Piața din Polonia este una matură, ceea ce o face extrem de competitivă. Dezvoltarea rețelei TEILOR în zona Europei Centrale și de Est are la bază faptul că preferințele în materie de bijuterii sunt, în general, universale, astfel că trendurile internaționale sunt adoptate inclusiv de clienții din piețele în care suntem prezenți. Feedback-ul primit de colegii noștri din mediul internațional evidențiază faptul că design-ul bijuteriilor, precum și experiența de cumpărare oferită clienților reprezintă diferențiatori importanți ai brandului TEILOR în fiecare piață în care suntem prezenți,” a declarat Willy Dicu, CEO al TEILOR.
Noul magazin TEILOR este situat în centrul comercial Stary Browar din Poznan și are o suprafață de aproximativ 60 mp, fiind gestionat de patru angajați. Colecțiile TEILOR includ bijuterii din aur galben, roz sau alb, de 14K sau 18K, cu pietre prețioase sau semi-prețioase. De asemenea, portofoliul cuprinde inele de logodnă și bijuterii cu diamante certificate de GIA (Gemological Institute of America) și De Beers Institute of Diamonds.
Acesta este al doilea magazin TEILOR deschis în orașul Poznan, după cel din Posnania Mall. De asemenea, rețeaua din Polonia cuprinde și trei magazine în Varșovia, numărul total de angajați din această țară ajungând în prezent la 28. TEILOR va continua expansiunea în Polonia, prin deschiderea unui nou magazin până la finalul anului, în cadrul centrului comercial Wroclavia din Wroclaw.
În 2022, TEILOR a deschis șapte magazine, dintre care trei în România – în București, Iași și Piatra Neamț – două în Polonia și câte unul în Cehia și Ungaria. Până la finalul acestui an, compania vizează inaugurarea altor două magazine noi, care vor dezvolta rețeaua TEILOR până la 65 de magazine, dintre care 51 de magazine în România și 14 magazine internaționale, în Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia. Pe lângă magazinele fizice, TEILOR operează, în prezent, cinci platforme online – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg și teilor.pl.
Având în vedere contextul economic, politic și social extern, precum și specificul pieței și nevoia de poziționare a brandului, TEILOR se va concentra între 2022 și 2024 pe consolidarea prezenței pe piețele existente, prin intermediul a peste 60 de magazine în România, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia. Începând cu anul 2025, TEILOR va explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia și alte piețe, vizând deschiderea a patru-șase magazine noi pe an în locații premium.