TEILOR, lanțul de magazine de bijuterii de lux, cu prezență în regiunea Europei Centrale și de Est, a deschis al șaselea magazin al rețelei din Polonia, după cele trei magazine din Varșovia și două din Poznan. Această nouă deschidere marchează extinderea lanțului din această țară, fiind primul magazin TEILOR din orașul Wroclaw.
„Deschiderea magazinului din Wroclaw face parte din strategia noastră de extindere la nivel internațional, ocazie cu care bifăm cel de-al treisprezecelea magazin al rețelei TEILOR din afara României. Procesul de dezvoltare va continua în Polonia, unde avem în vedere extinderea în cele mai importante orașe din țară, care va fi coroborat cu o consolidare a notorietății brandului TEILOR. În Polonia am găsit o piață extrem de competitivă, cu jucători locali bine cunoscuți, dar există o nișă pentru diamante și bijuterii de lux, care are un potențial important și pe care dorim să îl fructificăm. Concurența existentă în fiecare piață în care activăm reprezintă pentru noi o oportunitate, deoarece suntem încrezători că mixul dintre calitatea și diversitatea produselor, arhitectura magazinelor și experiența oferită clienților are în orice țară un public care să adere la aceste standarde”, a declarat Willy Dicu, CEO al TEILOR.
Noul magazin TEILOR este situat în Wroclavia Shopping Center din Wroclaw și are o suprafață de aproximativ 87 mp, fiind gestionat de patru angajați. Colecțiile TEILOR din acest magazin includ o brățară cu o valoare de peste 20.000 de euro, un inel cu diamant fancy în valoare de peste 16.000 de euro, precum și un inel fluture cu diamante și pietre prețioase, cu o valoare de peste 11.000 de euro.
În 2022, TEILOR a deschis opt magazine, dintre care trei în România – în București, Iași și Piatra Neamț – trei în Polonia și câte unul în Cehia și Ungaria. Până la finalul acestui an, compania vizează inaugurarea unui alt nou magazin, care va dezvolta rețeaua TEILOR până la 65 de magazine, dintre care 51 de magazine în România și 14 magazine internaționale, în Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia. Pe lângă magazinele fizice, TEILOR operează, în prezent, cinci platforme online – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg și teilor.pl.
Având în vedere contextul economic, politic și social extern, precum și specificul pieței și nevoia de poziționare a brandului, TEILOR se va concentra între 2022 și 2024 pe consolidarea prezenței pe piețele existente, prin intermediul rețelei sale din România, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia. Începând cu anul 2025, TEILOR va explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia și alte piețe, vizând deschiderea a patru-șase magazine noi pe an în locații premium.