10-15% din veniturile din 2012 ar trebui să provină din soluțiile mobile
Tehnologiile mobile sunt următorul pariu pe care îl face compania Softelligence, furnizor de soluţii integrate e-Business şi CRM, ca o extensie firească a activității de cercetare și dezvoltare efectuată până în prezent în domeniul soluțiilor bazate pe internet.
Primul pas în industria tehnologiilor mobile îl reprezintă apariția unei noi divizii în cadrul Softelligence – OMNi Mobile – în cadrul căreia s-au dezvoltat în ultimele cinci luni module mobile pentru suita OMNi e-Business 2.0. Cele 3 module noi – m-Sales (un instrument pentru SFA – Sales Force Automation/automatizarea forței de vânzare), m-Documents (tehnologie de gestionare inteligentă a documentelor prin OCR) și m-Support (mobile self service) se află deocamdată în fază beta și vor fi oferite clienților OMNi e-Business începând cu finalul acestei luni. Primele două aplicații disponibile comercial vor fi OMNi m-Sales și OMNi m-Documents.
„Este firesc ca astăzi, când spunem e-Business, adică soluții software de optimizare a afacerii ce au la bază internetul, să gândim și „mobile”. Este un moment potrivit pentru OMNi e-Business să încorporeze expertiza noastră în soluții destinate smartphone-urilor și în special tabletelor, datorită cererii în evidentă creștere pentru acest gen de aplicații. Mai mult, tehnologia hardware mobilă disponibilă în prezent la prețuri extrem de accesibile permite atingerea unui nivel de eficiență fără precedent în activitatea angajaților companiilor din orice industrie. Un dispozitiv mobil echipat cu 3G, GPS, cameră foto, WiFi, semnătură digitală, dublat de o soluție software performantă, reprezintă un aliat de încredere al oricărei persoane ce dorește să realizeze mai mult, mai repede”, spune Teodor Blidăruș, managing partner al Softelligence.
Tehnologiile mobile dezvoltate de noua divizie OMNi Mobile sunt compatibile cu cele mai utilizate sisteme de operare mobile dezvoltate de Google(Android), Apple(iOS) şi Microsoft (Windows 7.5, Windows 8).
„Începem cu OMNi m-Sales și OMNi m-Documents pentru că știm că putem ajuta în mod real o parte dintre clienții noștri existenți. Va urma ca până la finalul anului să mai lansăm cel puțin în versiune beta alte aplicații dedicate companiilor de asigurări, brokerilor de asigurări și companiilor din retail și distribuție”, adaugă Teodor Blidăruș.
Divizia nou înființată, OMNi Mobile va dezvolta aplicații proprietare ce vor fi integrate în suita OMNi e-Business, dar va exista și o ramură specializată în software la cheie. OMNi Mobile are ca obiectiv să genereze aproximativ 10 – 15 % din veniturile companiei pe 2012, echipa de specialiști în tehnologii mobile urmând să ajungă la 10-12 specialiști anul viitor, de la 5 cât numără în prezent.