În weekendul 22-23 octombrie, Mega Mall găzduiește Out4Coding, cel mai mare eveniment dedicat competențelor digitale și de programare. Pasionații de tehnologie vor avea astfel ocazia să pătrundă în lumea digitală și să descopere tainele utilizării Internetului și dispozitivelor smart.
Organizat de către Digital Citizens România, sub egida “Săptămânii Europene a Programării”, evenimentul promovează competențele digitale și încurajează programele educative care vizează dezvoltarea competențelor digitale/de programare aplicată și utilizare a tehnologiei.
Evenimentul aduce tehnologia într-un spațiu prietenos pentru copii, tineri și adulți, contribuind la procesul de formare al viitorilor și actualilor cetățeni digitali. Pe parcursul celor două zile de activități, participanții vor putea lua parte gratuit la ateliere interactive de dezvoltare a competențelor digitale și sesiuni de informare și educare cu privire la utilizarea responsabilă a tehnologiei și a mediului online.
Împărțit în 10 sesiuni, Out4Coding va debuta pe 22 octombrie, ora 10:00, cu sesiunea dedicată pașilor necesari în crearea unui blog. Alte teme abordate în prima zi vizează siguranța în mediul online, programarea cu ajutorul blocurilor de cod, precum și integrarea internetului și noilor tehnologii în familie și tainele programării și ale modelării roboților. Cea de-a doua zi va dezbate teme precum „Promoting yourself online”, Easy coding- html for websites” și „Visual Coding”. La final, toți participanții vor primi din partea organizatorilor Diplomă de Participare.
Sesiunile se vor desfășura la etajul 2, în zona de evenimente de lângă food court, în intervalul orar 10-20 (sâmbătă) și 16-20 (duminică) și se adresează atât copiilor și tinerilor, cât și adultilor și seniorilor. Agenda completă a evenimentului este disponibilă pe pagina evenimentului: //www.digitalcitizens.ro/2016/10/10/agenda-out4coding-22-23-octombrie/. Accesul se va face în baza înscrierilor utilizând următorul formular: https://digitalcitizens.typeform.com/to/CTKprt.
Out4Coding este organizat de Digital Citizens România – o comunitate formată din adepți ai domeniului digital, experți și inovatori digital, împreună cu o serie de alți parteneri.
Despre Mega Mall
Mega Mall este cel mai complex proiect de retail al grupului de investiții și dezvoltare NEPI. În urma unei investiții de 165 de milioane de euro, acesta acoperă în total 230.000 metri pătrați, fiind în prezent centrul comercial cu cea mai mare suprafață construită din România. Mallul dispune de un spațiu închiriabil de 77.000 de metri pătrați, dispuși pe 4 niveluri, și găzduiește în prezent 220 de magazine, dar și o parcare cu o capacitate de 3.000 de locuri dispuse pe 7 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperiș. Mega Mall aduce și o serie de premiere în retailul românesc, care le oferă bucureștenilor experiențe unice de divertisment: sală de fitness WorldClass, de 2.500 de metri pătrați, dotată cu o piscină semi-olimpică, cinematograful Cinema City cu 14 săli și tehnologia 4Dx, un nou concept de spații de distracții cu casino, deschis non-stop, un sports bar, unde pot fi urmărite transmisiuni sportive live, dar și un loc de joacă, adus de Gymboland, pentru copiii de toate vârstele.
Mega Mall găzduiește unele dintre cele mai mari reprezentanțe ale magazinelor de fashion, încălțăminte, îngrijire și accesorii din țară, precum H&M, Zara, Koton, Mango, Marks&Spencer, Peek&Cloppenburg, New Yorker, Pull&Bear, C&A, LC Waikiki, Bershka, Sephora, Stradivarius, Orsay, Adidas, Nike, Lee Cooper, Tom Tailor, Douglas, NEXT, Hilfiger Denim, Musette, Hervis, Bata, Ștefănel, ECCO, Intersport, MAC, Benvenuti și Aldo. Tot la Mega Mall au fost inaugurate primele magazine Reserved Man, Pupa, Sport Vision, Buzz, Marks&Spencer Food din România.