Michael Aguilar, Philippe Lafaix
Editura Polirom
Cine nu isi doreste sa aiba vanzari mai multe si mai rapide? Ar strica si un pret mai mare primit per fiecare produs in parte? Probabil ca nu.
"In acest volum va sunt prezentati 64 de acceleratori de vanzare" (p 53) care va pot ajuta sa va atingeti mai usor obiectivele de vanzari. Metodele si tehnicile prezentate sunt la indemana oricui. Cartea este astfel gandita incat fiecare element teoretic este detaliat intr-un exemplu practic (ba uneori sunt chiar mai multe) ceea ce ajuta orice persoana ce se ocupa de vanzari – aflat la inceput de drum sau mai avansat in cariera.
Si pentru ca este extrem de elocvente, va redau si elementele din Cuprins: Stabilirea intrevederii prin telefon: buna folosire a robotului • Debutul intrevederii: precodificarea mentala • Descoperirea clientului: intrebarile orientate spre client, proiectia pozitiva, inversarea rolurilor • Argumentatia: efectul „reclama” si efectul post-scriptum • Negocierea: cele trei preturi • Incheierea contractului: interogarea pozitiva • Fidelizarea si monitorizarea comerciala
Va invitam asadar sa cititi aceasta lucrare si apoi sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site. {mosloadposition user10}