Tefal, lider mondial pe piața vaselor de gătit*, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută și urmărită creatoare de conținut pe segmentul culinar din România, și împreună cu agenția de comunicare Saatchi & Saatchi, lansează în premieră proiectul „Bucătăria Jamilei”.
Secretele Jamilei sunt acum dezvăluite printr-un website interactiv, un tur virtual ce include o perspectivă 360° asupra bucatăriei Jamilei, sfaturi utile și informații interesante din viața creatoarei de conținut.
Prin bucatariajamilei.tefal.ro, vizitatorii sunt invitați să descopere locul în care magia rețetelor se întâmplă și detalii inedite care oferă o perspectivă captivantă asupra culiselor bucătăriei Jamilei. Vizitatorii vor descoperi care-i sunt ajutoarele Tefal preferate, cele care contribuie la succesul rețetelor celei mai cunoscute food-bloggerițe din România, precum și o selecție de produse esențiale pe care le pot achiziționa simplu de pe site-ul Tefal Shop.
„La Tefal, dezvoltăm în permanență proiecte și colaborări inovatoare, care să aducă valoare adăugată, atât pentru brand, cât și pentru comunitatea pasionaților de gătit. Bucătăria Jamilei este un colț de poveste virtual, unde pasionații de gătit pot explora, învăța și se pot bucura de secretele din spatele culiselor. Încurajăm inovația și suntem entuziasmați să descoperim noi modalități de a aduce bucurie și inspirație în fiecare bucătărie”, a declarat – Laura Bîrzu, Digital Manager SCE.
Prin acest proiect, Tefal continuă să-și consolideze angajamentul de a oferi soluții inovatoare și inspirație culinară pentru iubitorii de gătit.
„Cine nu și-a dorit vreodată să fie invitat în bucătăria Jamilei, să îi descopere preferințele dincolo de video-urile care au făcut-o celebră? Acum, acest lucru este posibil prin cel mai complex tur virtual 360°. În universul Jamilei, bunul gust este prezent atât în modul în care pregătește „cele mai iubite” rețete, dar și în felul în care și-a organizat spațiul de lucru.
Bucătăria Jamilei reprezintă o oportunitate extraordinară de a aduce experiența culinară la un nivel complet nou. Suntem entuziasmați să oferim pasionaților de gătit posibilitatea de a explora virtual locul în care se naște magia rețetelor delicioase. Sperăm că acest proiect va aduce o nouă perspectivă asupra bucătăriei fiecăruia dintre noi și suntem nerăbdători să vedem cum pasionații de gătit vor interacționa cu această experiență captivantă.” – a declarat – Oana Iancu, Content and Activation Manager SCE.
„Cred că sunt puțini români digitalizați care să nu fi încercat măcar o dată în viața lor să gătească o rețetă a Jamilei. Pentru că sunt simple, autentice și gustoase. Așa că am vrut să ducem această relație dintre Jamila și fanii ei la următorul nivel. Să se simtă mai aproape de Jamila, să o cunoscă și altfel, descoperindu-i bucătăria, ajutoarele de bază, sfaturile și toate lucrurile care o inspiră să fie ceea ce este. Produsele Tefal sunt de multă vreme „ingredientele rețetei de succes” ale celei mai cunoscute bloggerițe culinare din România, iar faptul că acum le vedem pe toate în același loc, fiecare cu rolul său bine stabilit, devine o dovadă că sunt indispensabile pentru rețete delicioase și simple ca ale Jamilei”, a declarat Teodora Ionică, Group Creative Director, Saatchi & Saatchi România.
Pentru mai multe informații despre proiectul „Bucătăria Jamilei” și despre produsele Tefal, vă rugăm să vizitați bucatariajamilei.tefal.ro.