Teads, platforma media globală, anunță venituri în valoare de 678 milioane de dolari pentru anul 2021, marcând o creștere constantă de 25% comparativ cu anul 2020.
Jeremy Arditi, co-CEO Teads, declară: “Teads a înregistrat o performanță financiară susținută, a continuat să inoveze și să lanseze în piață noi soluții de publicitate pe tot parcursul anului 2021, sprijinind brandurile de top și agențiile să navigheze într-un peisaj web din ce în ce mai complex.
Inovația noastră continuă în servicii de publicitate centrată pe confidențialitate câștigă teren în industrie, permițând clienților noștri să targeteze publicul țintă în medii fără cookie-uri. În același timp, oferim noi tehnologii și soluții partenerilor noștri din zona editorială pentru a-i pregăti mai bine pentru un viitor fără cookie-uri.
Pe parcursul anului 2021, am semnat o serie de noi parteneriate cu unele dintre brandurile de top la nivel global. Performance advertising-ul, axat pe conversie și trafic, a contribuit major la rezultatele noastre financiare din 2021, înregistrând o creștere cu 65% de la an la an. În prezent, performance advertising-ul reprezintă o parte semnificativă din veniturile noastre totale. În general, continuăm să ne creștem investițiile în recrutarea de talente atât în solutii de inginerie, cât și în vânzări, pentru a determina o creștere organică continuă. În cele din urmă, în aceste momente în care încrederea în mass-media și transparența sunt mai importante ca oricând, vom continua să susținem cei mai buni publisheri din lume ca parteneri de încredere pentru monetizare.”
Mihai Boștinaru, Vice President Sales CEE: ”În Europa Centrală și de Est, din care face parte și România, veniturile Teads au înregistrat o creștere accelerată de 65% în 2021 vs 2020, dovedind, pentru al 5-lea an consecutiv, că potențialul de business al regiunii CEE este imens nu numai pe termen scurt, ci și pe termen mediu și lung. Pe lângă piețele regionale în care suntem prezenți de ani de zile (România, Polonia, Cehia, Slovacia, Turcia), în 2021 am început să operăm în piețe noi (Grecia, Ungaria, Slovenia, Croația, Serbia), înregistrând rezultate peste așteptări încă din primul an de activitate la nivel local. În 2022, vom continua dezvoltarea operațiunilor existente, în paralel cu lansarea serviciilor Teads în noi piețe. Echipa regională Teads crește constant, în special în principalele centre operaționale din regiune (București, Varșovia și Praga).”
Doina Radicof, Sales Director România: “2021 a reprezentat un an de consolidare a operațiunilor Teads în România, o creștere sănătoasă a cotei noastre de piață, a numărului de agenții și de clienți de publicitate care ne onorează cu încrederea lor, a numărului de publisheri locali parteneri, dar și a echipei locale Teads. Această creștere va continua și în 2022 și ne va permite să aducem publisherilor locali venituri consistente de peste 1 milion de euro. Lucrăm alături de partenerii noștri pentru a avea un ecosistem de publicitate digitală transparent, 100% măsurabil, fără fraudă, brand safe și cu garanția unei rate mari de viewability.”
Reușite operaționale în 2021
Prima platformă de publicitate cookieless din open web: Teads, lider în inovație, a anunțat o nouă tehnologie care a permis dezvoltarea primei platforme de publicitate de tip cookieless destinate open web. În 2021, Teads a anunțat o îmbunătățire majoră a platformei sale de media buying Teads Ad Manager (TAM). TAM este o soluție dinamică de media buying programmatic, care le permite advertiserilor și agențiilor să deruleze campanii de publicitate foarte bine targetate, fără utilizarea modulelor cookie, de-a lungul întregului proces de marketing, începând cu faza de planificare, targetare, livrare și până la raportare. Această platformă marchează o inovație importantă pentru Teads, dar și pentru industrie, deoarece le oferă tuturor clienților săi avantaje în acest context și deschide calea către un viitor fără cookie-uri. În plus, Teads a lansat o inițiativă de pregătire fără cookie-uri pentru a ajuta brandurile și agențiile de publicitate să efectueze teste directe, demonstrând că indicatorii de performanță (KPI) media și brand awareness-ul pentru campaniile fără cookie-uri sunt în linie sau chiar mai mari decât cele generate de campaniile bazate pe cookie-uri. Având în vedere că deja aproximativ 40% din traficul web global nu mai utilizează cookie-uri ale unor terțe părți(1), Teads are încredere că inovația sa în privința cookie-urilor va reprezenta un factor semnificativ de creștere în viitor.
Parteneriate de business solide cu branduri de top: Brandurile de top din întreaga lume continuă să colaboreze cu Teads pentru a obține o acoperire sporită în medii de calitate pe Internet. Prin semnarea acestor parteneriate, brandurile se angajează să respecte obiectivele de cheltuieli anuale și obțin acces la echipe dedicate pentru a valorifica cel mai bine datele Teads, targetarea, platforma creativă și informațiile de top pentru a obține cele mai bune rezultate.
Expansiune editorială continuă: Teads continuă să semneze noi parteneriate și să reînnoiască parteneriate existente cu editori de top din întreaga lume. În 2021, Teads a avut integrări directe cu peste 2.800 publisheri din întreaga lume. În 2021, rata de retenție a fost de 98% pentru cei mai mari 500 publisheri din 2020, demonstrând satisfacție și încredere în calitatea cererilor oferite de Teads.
Update-uri de succes la produse de performance advertising: În 2021, Teads a lansat actualizări majore ale produselor sale de performance marketing și, în prezent, oferă una dintre cele mai avansate soluții de achiziție de traffic web din piață. Teads a introdus performance advertising-ul în 2018, acest segment de activitate continuând de atunci să contribuie semnificativ la creșterea veniturilor generale. Succesul înregistrat în performance al platformei permite companiei Teads să concureze eficient pentru a atinge obiectivele de marketing digital în fiecare etapă a pâlniei, completând obiectivele de business ale brandului.
Instrumente de măsurare a atenției: Teads a fost inițiatorul studiului care a măsurat gradul de atenție, realizat în parteneriat cu Havas și dentsu, pentru a cuantifica mai bine modul în care advertiserii pot privi și gândi dincolo de vizibilitate pentru a prezice cât mai bine rezultatele campaniei.
Atragere de talente și expasiunea companiei: În 2021, Teads a recrutat peste 230 de angajați noi iar la sfârșitul anului fiscal 2021 avea 1.035 de angajați cu normă întreagă în 26 de țări din întreaga lume. În următoarele 18 luni, Teads se așteaptă să dubleze forța de muncă în domeniul tehnologiei pentru a stimula noi inițiative și pentru a-și crește cota de piață. Hub-ul tehnologic principal al companiei este situat în Montpellier, Franța (hub-ul secundar fiind la București), iar Teads a reușit să atragă și să fidelizeze talente în ingineria de vârf.