un alt fel de Oscar
Inovaţie, nonconformism şi creativitate în promovarea unui brand consacrat
Teacher’s a anunţat în cadrul unei conferinţe de presă, organizarea primei ediţii a Teacher’s Film Festival. Festivalul adună 17 companii din diferite domenii de activitate într-un exerciţiu de creativitate şi team building. Astfel, echipe de actori, regizori sau scenografi ale companiilor reinterpretează scene din filme cunoscute într-un mod creativ.
Teacher’s Film Festival este un eveniment pentru oamenii pasionaţi de film, care, deşi în viaţa de zi cu zi sunt ocupaţi cu responsabilităţi profesionale importante, şi-au găsit timp să evadeze din cotidian şi să experimenteze culisele lumii cinematografice.
Mihai Scorţea, Marketing Manager Cristalex: „Conceptul original Teacher’s Film Festival susţine valorile brandului Teacher’s. Orice producţie cinematografică, indiferent de buget sau resurse, implică dedicare, creativitate şi originalitate. De aici a venit şi asocierea Teacher’s cu lumea filmului, brandul promovând exact aceste valori.”
Companiile participante vor realiza filme de scurt metraj (cca. 5 minute) reprezentând scene dintr-o paletă largă de producţii celebre puse la dispoziţie de către organizatori. Echipele beneficiază de libertate totală în ceea ce priveşte modalităţile de interpretare, alegerea scenelor sau a finalului filmului.
Publicul larg va putea urmări detalii picante din culisele filmărilor precum şi filmele produse de fiecare echipă prin intermediul site-ului festivalului www.teachersfilmfestival.ro. Site-ul oferă acces la imagini din timpul filmărilor, noutăţi despre companiile participante precum şi informaţii despre juriu, prezentatori, filmele produse de fiecare echipă, nominalizaţii, câştigătorii etc.
„Iniţiativa proiectului aparţine Teacher’s, dar Festivalul în sine este rezultatul muncii dedicate a echipelor. Ne bucurăm să avem alături un număr semnificativ de participanţi, din medii de afaceri variate, şi suntem siguri de succesul viitor al întregului proiect” spune Mihai Scorţea.
Companiile înscrise în Festival sunt Brands International, BRD, Coca-Cola HBC, Colliers International, Edipresse, Erudio Alumni, FHM, Hilton, HVB Ţiriac Bank, ING Bank, ING Romania, InterSnack, L’Oreal, QAB (Pepsi), Philip Morris, Xerox, Zapp.
Categoriile pentru care participanţii vor fi nominalizaţi sunt: Cel mai bun film, Cea mai bună regie, Cel mai bun actor într-un rol principal, Cea mai bună actriţă într-un rol principal, Cel mai bun actor într-un rol secundar, Cea mai bună actriţă într-un rol secundar, Cel mai bun scenariu, Cea mai buna imagine, Cele mai bune efecte speciale, Cea mai bună coloană sonoră, Cea mai bună scenografie, Cel mai bun decor şi Cele mai bune costume.
“Teacher’s, ca şi brand, stimulează creativitatea şi spontaneitatea, dublate de buna dispoziţie şi spirit de echipă – adică exact ceea ce dorim noi să comunicăm prin intermediul Teacher’s Film Festival. Sperăm ca acest Festival să devină o tradiţie, un eveniment de referinţă care va atrage din ce în ce mai mulţi participanţi.” a declarat Alina Irimiea, Brand Manager Cristalex.
În vederea asigurării unei reprezentaţii cât mai bune a fiecărui concurent, echipa Teacher’s pune la dispoziţia acestora regizori, asistenţă de montaj şi post-producţie, precum şi un ghid despre “Cum se realizează un film”.
Festivalul va avea loc în perioada 21 – 27 noiembrie la Muzeul Naţional de Artă şi Opera Română. În urma vizionării producţiilor, juriul va nominaliza cele mai reuşite filme pentru categoriile înscrise în concurs, iar câştigătorii vor fi desemnaţi în cadrul ceremoniei de decernare a premiilor, care va închide prima ediţie a Festivalului.
{mosloadposition user10}