Singura şcoală gratuită de publicitate, Teach Me, ajunsă la cea de-a opta ediție, îi cheamă pe cei pasionaţi de industria creativă sa se înroleze alături de Advice și marile agenții de publicitate din Romania într-o călătorie de la departamentul de client service până la aflarea celor mai noi tehnici de publicitate neconvențională.
Timp de 12 zile, la Acuarela – Galeriile Imbold, profesioniști ai publicității românești vor prezenta cele mai importante aspecte ale unor procese de branding și vor deconspira noile tehnici ale unei industrii unde norocul nu poate înlocui planificarea atentă și spiritul inovativ: Guerilla Advertising, Ambient și New Media, Strategii de loializare, Gamification, Marketing Senzorial și Community Marketing, Video Mapping, și TV production.
Școala de publicitate pune la bătaie anul acesta 27 de locuri, unde împreună vom dezbate aspecte și tehnici care îi vor ajuta pe aceştia să înţeleagă cum funcţionează o agenţie de publicitate și care sunt etapele realizării unui brand de succes.
Faţă de ediţiile precedente, ediţia din acest an aduce în centrul discuțiilor BRANDUL.
Trăim în spiritul competitiv al industriei publicitare alimentat de simplitate, creativitate şi neconvenţional, așadar noua ediție își propune să prezinte elementele care separă un brand puternic de o simplă marcă. De la această diferenţă a pornit o întreagă revoluţie care a dus la umanizarea comunicării publicitare. Vorbim despre relaţia lungă şi frumoasă construită între brand şi consumator, de la noțiuni teoretice pana la dezbaterea acestora în contextul campaniilor de imagine.
Teach Me 8 le va da ocazia participanților să trăiască experiența creării propriului brand și îi va învăța cum să comunice în numele lui.
„There’s no jackpot in branding” acesta este insightul de la care plecăm. Nimic nu este întâmplător, nimic nu este “norocos”, un brand se construiește în fiecare zi adaptându-se noilor trenduri, iar noi am vrut să fim in trend și să provocăm teme de actualitate”, spune Edina Berbescu, Project Manager Teach Me 8.
„Imaginea este cea care dă identitate brandului. Modul în care comunică brandurile influențează sau chiar determină percepția consumatorului despre brand, dând naștere unei identități personale. Pentru că acum brandurile vorbesc despre imagine, ediţia de anul acesta vorbeşte despre imagine în publicitate. Cum se naște imaginea și cum reușim să o menținem, aflăm la Teach Me 8” , spune Andreea Stoica, Project Manager Teach Me 8.
Până pe data de 20 martie, cei care doresc sa afle cum funcționează o agenție de publicitate, pot aplica completând un formular pe www.teach-me.ro.
De 8 ani, Teach Me continuă să fie singura școală gratuită dedicată studenţilor pasionaţi de publicitate și comunicare. Aşadar, proiectul oferă participanţilor ocazia de a intra în contact cu specialişti din agențiile de publicitate şi de a-şi transpune creativitatea în proiecte îndrăzneţe.