Datorita succeselor avute in ani precedenti, Advice Students si-a continuat si anul acesta proiectele ce i-au adus notorietate in randul studentilor. Incepand cu evenimentul Adrevolution ce a reusit sa adune la cele 10 conferinte in jur de 2500 de studentii si 40 de invitati si continuand cu scoala Teach Me, organizatorii au reusit sa capteze atentia studentilor pasionati de publicitate si a celor mai avizate personalitati din domeniu. Desfasurat in perioda 10- 19 martie Teach Me s-a dorit a fi un training intens in care sa se simuleze situatiile reale dintr-o agentie de publicitate. Astfel, cei 31 de studenti selectati din cei 300 de aplicanti s-au confruntat cu rezolvarea unor briefuri si a unor taskuri ce aveau deadline-uri stanse.
“Am incercat sa oferim o gama cat mai larga de subiecte astfel incat participantii sa isi poata forma o imagine de ansambu. Subiectele din cadrul workshop-urilor au fost variate si au atins teme precum importanta strategia si a research-ul, modalitatile de a interactiona cu consumatorul in mediul online prin Consumer Generated Contet, evitarea canibalizarii marcilor atunci cand ai de-a face cu un brand umbrela. De altfel concepte ca Brand, Disruption, BTL nu au scapat atentie noastre. Toate aceste subiecte au fost dezbatute si fixate prin exercitiile practice, taskurile si briefurile pe care le-au primit studentii.” declara Iulia Niculae, project manager al scolii Teach Me.
Valoarea evenimentului a fost adusa de numele marcante ce au participat la cele 10 workshop-uri. Printre acesta se numara Teodora Migdalovici (Ambasador Cannes Lions Romania si Alchimist Migdale Amare) , Alexandru Tarog (TBWA\Merlin), Mona Opran (Saatchi & Saatchi), Elena Ionita (Leo Burnett), Costin Radu (IQAds),Valentina Sandu (Gallup), Raluca Popescu, Roxana Popa si Nicoleta Mihailescu ( P&G ), Victor Stroe (Leo Burnett), Mugur Patrascu (iLeo) si Alexandru Stoica (Diverta).
Si pentru ca studentii au dat dovada de creativitate, spirit de echipa, seriozitate au fost premiati in cadrul Galei Teach Me, ce a avut loc pe 19 martie in magazinul Diverta din incinta Plaza Romania.
Premiile au fost acordate pentru taskuri venite de la P&G, pentru echipa care solutionat Brieful propus de Advice Students si pentru cel mai activ student, Alexandru Grigorescu care a fost declarat Omul Teach Me.
Insa cel mai asteptat a constat in oportunitatea de a pleca ca reprezentant la Roger Hatchuel Lions Academy. Advice Students continua colaborarea fructuoasa de anul trecut cand, cu sprijinul doamnei Teodora Migdalovici, Ambasador Cannes Lions in Romania, i-a trimis pe cei 3 castigatori ai Teach Me edita a doua la Festivalul International de la Cannes. Anul acesta fericita castigatoare este Adriana Dragu care a oferit cea mai fezabila rezolvare a briefului propus de Biroul Cannes Lions Romania.
“Ceea ce ne-am propus a fost oferirea de oportunitati pentru studentii care s-au dovedit merituosi in perioada selectie si e parcursul workshop-urilor, insa aceste oprtunitati nu ar fi existat fara o echipa care sa creada si sa se dedice proiectului si fara supotul unor firme precum Coca Cola, Vodafone, Diverta, P&G si Compact. De altfel suntem foarte recunoscatori sprijinului acordat de doamna Teodora Migdalovici, care ne sustine pentru al doilea an consecutiv in realizarea scolii Teach Me” declara Andra Oprisan , cel de-al doilea project manager Teach Me.
{mosloadposition user10}