Marti, 6 ianuarie, show-ul "Te vreau langa mine" a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, inregistrand audiente uriase pe cele 3 targeturi.
Astfel, in intervalul 13:30 – 16:00, emisiunea "Te vreau langa mine" a inregistrat 6.4 puncte de rating si 19,3% cota de piata, pe targetul National, 4.5 puncte de rating si 15,5% cota de piata, pe targetul All Urban, 3.5 puncte de rating si 16,7% cota de piata, pe targetul 18-49 Urban, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania. Peste 1 milion (1.181.000) de romani au vizionat ieri Kanal D, in intervalul mentionat mai sus. In minutul de aur, atins la 15.59, 1.630.000 de telespectatori erau cu ochii pe Kanal D asteptand decizia concurentilor de la paravan.
Nu ratati, de luni pana vineri, de la 13.30, show-ul matrimonial "Te vreau langa mine", prezentat de Gabriela Cristea, la Kanal D.
#Audiente "Te vreau langa mine"
– Targetul National
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
13:30-16:00 |
Kanal D |
6.4 |
19.3 |
Antena 1 |
3.9 |
11.9 |
|
Pro TV |
3.6 |
10.9 |
|
Antena 3 |
2.3 |
6.8 |
|
Romania TV |
1.2 |
3.6 |
|
TVR 1 |
1.0 |
3.0 |
|
Realitatea TV |
0.9 |
2.8 |
|
B1TV |
0.8 |
2.5 |
|
Disney |
0.7 |
2.1 |
|
Antena Stars |
0.7 |
2.1 |
Sursa: Kantar Media Romania
Target: National Target
Date: 06.01.2015
Interval: 13:30-16:00
– Targetul All Urban
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
13:30-16:00 |
Kanal D |
4.5 |
15.5 |
Antena 1 |
3.5 |
12.0 |
|
Pro TV |
3.1 |
10.7 |
|
Antena 3 |
2.9 |
9.9 |
|
Realitatea TV |
0.9 |
3.2 |
|
Romania TV |
0.9 |
3.0 |
|
Antena Stars |
0.8 |
2.7 |
|
B1TV |
0.6 |
2.2 |
|
Prima TV |
0.6 |
2.2 |
|
TVR 1 |
0.6 |
1.9 |
Sursa: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Date: 06.01.2015
Interval: 13:30-16:00
– Targetul 18-49 Urban
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
13:30-16:00 |
Kanal D |
3.5 |
16.7 |
Antena 1 |
3.2 |
15.1 |
|
Pro TV |
2.2 |
10.5 |
|
Antena Stars |
0.8 |
4.0 |
|
Antena 3 |
0.8 |
3.9 |
|
Prima TV |
0.6 |
2.7 |
|
Disney Junior |
0.4 |
2.0 |
|
TVR 1 |
0.3 |
1.6 |
|
Pro Cinema |
0.3 |
1.4 |
|
Realitatea TV |
0.3 |
1.4 |
Sursa: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Date: 06.01.2015
Interval: 13:30-16:00