Antena 1 a condus ieri clasamentul de audienţã la nivelul întregii zile
CRBL şi Cornel de la Vunk au făcut spectacol aseară în platoul emisiunii „Te pui cu blondele?”, de la Antena 1. Îmbrăcate sumar, în costume de cabaret, blondele au făcut tot posibilul să le distragă atenţia invitaţilor şi să pună mâna pe bani, ceea ce au şi reuşit la finalul seriii. Marele premiu al telespectatorilor şi l-a adjudecat campionul divertismentului, Dan Negru, emisiunea „Te pui cu blondele?” impunându-se ca lider detaşat de audienţă în rândul telespectatorilor din mediul urban.
Astfel, “Te pui cu blondele?” s-a impus ca lider de piaţă, înregistrând la nivelul targetului all urban o audienţă de 9.7% şi o cotă de piaţă de 18.5%, şi clasând principalul competitor, Pro TV, pe poziţia secundă cu 9.3% rating şi o cotă de piaţă de 17.8%.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
TE PUI CU BLONDELE? (20:30-22:36) |
Antena 1 |
9.7 |
18.5 |
1014 |
Pro TV |
9.3 |
17.8 |
978 |
În minutul de aur, 21:39, peste 2 198 000 de telespectatori la nivel naţional urmăreau “Te pui cu blondele?”, vârful de audienţă atingând 11.6 % rating şi 21.8 % cotă de piaţă.
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
21:39 |
11.6 |
21.8 |
2198 |
7.4 |
14 |
1411 |
Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile. Observatorul dimineţii, Mireasã pentru fiul meu, Observator 13, Observator 16, Acces Direct şi Un show pãcãtos s-au impus ca lider de audienţã atât în rândul publicului comercial, 18-49 urban, cât şi pe segmentul urban.
Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.9% şi o cotã de piaţã de 16% pe targetul urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu un rating mediu de 3.5% şi 14.3% cotã de piaţã.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
WHOLE DAY (02:00-26:00) |
Antena 1 |
3.9 |
16 |
405 |
Pro TV |
3.5 |
14.3 |
362 |
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii, Observator 13 şi Observator 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 3.4% şi 29.6% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de doar 2.4% şi 20.4% cotã de piaţã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
OBSERVATORUL DIMINETII (06:00-07:59) |
Antena 1 |
3.4 |
29.6 |
193 |
Pro TV |
2.4 |
20.4 |
133 |
Mirela Boureanu Vaida conduce şi ea topul audienţelor cu ambele intervale de difuzare ale emisiunii Mireasã pentru fiul meu. Astfel, în cel de-al doilea interval de difuzare, emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat o cotã de piaţã de 16.2% şi un rating mediu de 3% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu un rating mediu de doar 1.5% şi 7.9% share.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA (14:00-16:00) |
Antena 1 |
3 |
16.2 |
166 |
Pro TV |
1.5 |
7.9 |
81 |
Românii le-au fost alãturi în numãr mare şi ieri Simonei Gherghe şi lui Dan Capatos, emisiunile Acces Direct şi Un show pãcãtos ocupând poziţii fruntaşe în topul audienţelor, atât pe segmentul comercial, cât şi la nivel urban şi naţional. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 5.7% şi o cotã de piaţã de 21.1%, pe segmentul comercial, 18-49 urban. Poziţia secundã a fost şi de aceastã datã ocupată de Pro TV, cu doar 4.4% rating şi 16.3% cotă de piaţă.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
ACCES DIRECT (16:57-19:00) |
Antena 1 |
5.7 |
21.1 |
319 |
Pro TV |
4.4 |
16.3 |
247 |
În minutul de aur, înregistrat ieri la 18:53, peste 1 930 000 de telespectatori la nivel naţional urmăreau Acces Direct, în vreme ce doar 1 195 000 de telespectatori urmăreau La Măruţă.
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
18:53 |
10.1 |
22 |
1930 |
6.3 |
13.6 |
1195 |
Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a încheiat în forţă ziua, emisiunea Un show păcătos împunându-se ca lider de piaţă, înregistrând un rating mediu de 3.7% şi 14% cotă de piaţă pe targetul comercial 18-49 urban.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
UN SHOW PACATOS (22:36-01:02) |
Antena 1 |
3.7 |
14 |
207 |
Pro TV |
3.6 |
13.7 |
202 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U, All Urban si National
Perioada 19 februarie 2014