Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

„Te pui cu blondele?”, lider de piata

Antena 1 a condus ieri clasamentul de audienţã la nivelul întregii zile

CRBL şi Cornel de la Vunk au făcut spectacol aseară în platoul emisiunii „Te pui cu blondele?”, de la Antena 1. Îmbrăcate sumar, în costume de cabaret, blondele au făcut tot posibilul să le distragă atenţia invitaţilor şi să pună mâna pe bani, ceea ce au şi reuşit la finalul seriii. Marele premiu al telespectatorilor şi l-a adjudecat campionul divertismentului, Dan Negru, emisiunea „Te pui cu blondele?” impunându-se ca lider detaşat de audienţă în rândul telespectatorilor din mediul urban.

Astfel, “Te pui cu blondele?” s-a impus ca lider de piaţă, înregistrând la nivelul targetului all urban o audienţă de 9.7% şi o cotă de piaţă de 18.5%, şi clasând principalul competitor, Pro TV, pe poziţia secundă cu 9.3% rating şi o cotă de piaţă de 17.8%.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

TE PUI CU BLONDELE? (20:30-22:36)

Antena 1

9.7

18.5

1014

Pro TV

9.3

17.8

978

În minutul de aur, 21:39, peste 2 198 000 de telespectatori la nivel naţional urmăreau “Te pui cu blondele?”, vârful de audienţă atingând 11.6 % rating şi 21.8 % cotă de piaţă.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

21:39

11.6

21.8

2198

7.4

14

1411

Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile. Observatorul dimineţii, Mireasã pentru fiul meu, Observator 13, Observator 16, Acces Direct şi Un show pãcãtos s-au impus ca lider de audienţã atât în rândul publicului comercial, 18-49 urban, cât şi pe segmentul urban.

Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.9% şi o cotã de piaţã de 16% pe targetul urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu un rating mediu de 3.5% şi 14.3% cotã de piaţã.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

WHOLE DAY (02:00-26:00)

Antena 1

3.9

16

405

Pro TV

3.5

14.3

362

Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii, Observator 13 şi Observator 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 3.4% şi 29.6% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de doar 2.4% şi 20.4% cotã de piaţã.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

OBSERVATORUL DIMINETII (06:00-07:59)

Antena 1

3.4

29.6

193

Pro TV

2.4

20.4

133

Mirela Boureanu Vaida conduce şi ea topul audienţelor cu ambele intervale de difuzare ale emisiunii Mireasã pentru fiul meu. Astfel, în cel de-al doilea interval de difuzare, emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat o cotã de piaţã de 16.2% şi un rating mediu de 3% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu un rating mediu de doar 1.5% şi 7.9% share.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA (14:00-16:00)

Antena 1

3

16.2

166

Pro TV

1.5

7.9

81

Românii le-au fost alãturi în numãr mare şi ieri Simonei Gherghe şi lui Dan Capatos, emisiunile Acces Direct şi Un show pãcãtos ocupând poziţii fruntaşe în topul audienţelor, atât pe segmentul comercial, cât şi la nivel urban şi naţional. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 5.7% şi o cotã de piaţã de 21.1%, pe segmentul comercial, 18-49 urban. Poziţia secundã a fost şi de aceastã datã ocupată de Pro TV, cu doar 4.4% rating şi 16.3% cotă de piaţă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

ACCES DIRECT (16:57-19:00)

Antena 1

5.7

21.1

319

Pro TV

4.4

16.3

247

În minutul de aur, înregistrat ieri la 18:53, peste 1 930 000 de telespectatori la nivel naţional urmăreau Acces Direct, în vreme ce doar 1 195 000 de telespectatori urmăreau La Măruţă.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

18:53

10.1

22

1930

6.3

13.6

1195

Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a încheiat în forţă ziua, emisiunea Un show păcătos împunându-se ca lider de piaţă, înregistrând un rating mediu de 3.7% şi 14% cotă de piaţă pe targetul comercial 18-49 urban.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

UN SHOW PACATOS (22:36-01:02)

Antena 1

3.7

14

207

Pro TV

3.6

13.7

202

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U, All Urban si National
Perioada 19 februarie 2014

Bucuresti, 20.02.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.