Antena 1 conduce clasamentul de audienţã atât în Prime Time, cât şi la nivelul întregii zile
Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã. Atât în Prime Time, cât şi la nivelul întregii zile, Antena 1 a fost prima opţiune a celor mai mulţi români din mediul urban. Observatorul dimineţii, Observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu, Te cunosc de undeva! şi Un show pãcãtos s-au impus ca lider detaşat de audienţã la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, conform datelor oferite de Kantar Media.
Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.7% şi o cotã de piaţã de 16.2% în rândul telespectatorilor din mediul urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu un rating mediu de 3.3% şi 14.4% cotã de piaţã.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
WHOLE DAY (02:00-26:00) |
Antena 1 |
3.7 |
16.2 |
390 |
Pro TV |
3.3 |
14.4 |
348 |
Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români care locuiesc în mediul urban înregistrând un rating mediu de 8% şi 15.8% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. În medie, peste 838 000 de telespectatori la nivel urban urmãreau ieri programele Antenei 1 din Prime Time.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
PRIME TIME (19:00-23:00) |
Antena 1 |
8 |
15.8 |
838 |
Pro TV |
7.8 |
15.5 |
818 |
Cea de-a zecea ediţie Te cunosc de undeva! a cucerit telespectatorii de la primul la ultimul minut, emisiunea prezentatã de Alina Puşcaş şi Cosmin Seleşi impunându-se ca lider detaşat de audienţã, atât în rândul publicului comercial, cât şi la nivel urban şi naţional. Astfel, episodul câştigat de Jean de la Craiova, cu o transformare de senzaţie în Stevie Wonder a înregistrat asearã un rating mediu de 6.4% şi o cotã de piaţã de 15.8% pe segmentul comercial, 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu 5.7% rating şi 14% cotã de piaţã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
TE CUNOSC DE UNDEVA! (20:29-23:28) |
Antena 1 |
6.4 |
15.8 |
361 |
Pro TV |
5.7 |
14 |
320 |
Şi la nivel urban, Te cunosc de undeva! a fost prima opţiune a celor mai mulţi români, emisiunea fiind urmãritã, în medie de 852 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 8.1% şi 16.8% cotã de piaţã. Poziţia secundã în topul audienţelor a fost ocupatã tot de Pro Tv, care în acel interval orar difuza producţiile Serviciul Român de Comedie, Tanti Florica şi Ştirile Pro Tv 22:30.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
TE CUNOSC DE UNDEVA! (20:29-23:28) |
Antena 1 |
8.1 |
16.8 |
852 |
Pro TV |
5.9 |
12.1 |
614 |
În minutul de aur, 20:44, peste 1 837 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau jurizarea momentului Mariei Buză la Te cunosc de undeva!, în vreme ce 1 675 000 de telespectatori urmãreau programul oferit atunci de Pro Tv.
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
20:44 |
9.7 |
17 |
1837 |
8.8 |
15.5 |
1675 |
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii şi Observatorul orei 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 2.9% şi 25.7% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2.7% şi 23.2% cotã de piaţã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
OBSERVATORUL DIMINETII (06:00-07:59) |
Antena 1 |
2.9 |
25.7 |
165 |
Pro TV |
2.7 |
23.2 |
149 |
Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 16.2% şi un rating mediu de 2.2% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o rating mediu de 1.9% şi 14% share.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA (13:59-16:00) |
Antena 1 |
2.2 |
16.2 |
126 |
Pro TV |
1.9 |
14 |
109 |
Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa asearã, emisiunea Un Show Pãcãtos înregistrând un rating mediu de 2.7% şi o cotã de piaţã de 13.1 procente. Poziţia secundă a fost ocupată de Prima Tv, cu 1.8% rating şi 9% cotă de piaţă, în vreme ce Pro Tv a ocupat abia cea de-a patra poziţie în topul audienţelor, cu 1.1% rating şi 5.4% share.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
UN SHOW PACATOS (23:28-01:01) |
Antena 1 |
2.7 |
13.1 |
149 |
Prima TV |
1.8 |
9 |
102 |
|
Kanal D |
1.5 |
7.5 |
85 |
|
Pro TV |
1.1 |
5.4 |
61 |
|
AXN |
1.1 |
5.3 |
60 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile18-49 Urban, National si All Urban
Perioada 13 noiembrie 2013