Antena 1 conduce clasamentul de audienţã pe Whole Day şi în Prime Time
Zi extraordinarã ieri pentru Antena 1. Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban şi naţional. Şi în Prime Time, Antena 1 a fost prima opţiune a celor mai mulţi români din mediul urban. Observatorul dimineţii, ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu, Observator 13, Observator 16 şi Acces Direct s-au impus ca lider de audienţã în rândul publicului comercial, 18-49 urban. Transforming show-ul Te cunosc de undeva!, ce începând de asearã va putea fi urmãrit în fiecare miercuri, de la 20:30, la Antena 1 s-a impus şi el ca lider detaşat de audienţã atât în rândul publicului comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional.
Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.1% şi o cotã de piaţã de 17.1% pe targetul comercial, 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu un rating mediu de 2.7% şi 14.8% cotã de piaţã. Şi la nivel urban şi naţional, Antena 1 a fost întâia opţiune a telespectatorilor la nivelul întregii zile.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Whole Day (02:00-26:00) |
Antena 1 |
3.1 |
17.1 |
173 |
Pro TV |
2.7 |
14.8 |
149 |
Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români care locuiesc în mediul urban, înregistrând un rating mediu de 8.1% şi 16.4% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. În medie, peste 849 000 de telespectatori la nivel urban urmãreau ieri programele Antenei 1 din Prime Time.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Prime Time (19:00-23:00) |
Antena 1 |
8.1 |
16.4 |
849 |
Pro TV |
7.2 |
14.5 |
752 |
Transforming show-ul Te cunosc de undeva! i-a cucerit asearã pe români de la primul la ultimul minut, emisiunea Antenei 1 impunându-se ca lider detaşat de audienţã, atât în rândul publicului comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Astfel, emisiunea prezentatã de Alina şi Cosmin a înregistrat ieri un rating mediu de 6.8% şi o cotã de piaţã de 16.5% în rândul publicului commercial, 18-49 urban, clasând postul Pro Tv pe poziţia secundã, cu 5.5% rating şi 13.3% cotã de piaţã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Te cunosc de undeva (20:28-00:02) |
Antena 1 |
6.8 |
16.5 |
376 |
Pro TV |
5.5 |
13.3 |
303 |
Şi la nivel urban, transforming show-ul ce începând de asearã va putea fi urmãrit în fiecare miercuri, de la 20:30, la Antena 1 a fost preferatul telespectatorilor, înregistrând un rating mediu de 8% şi 17.3% cotã de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã tot de Pro Tv, cu doar 4.9% rating şi 10.6% cotã de piaţã. În minutul de aur, înregistrat la 20:46, 1 237 000 de telespectatori la nivel urban urmãreau jurizarea transformãrii Mariei Buzã în solistul trupei Zdob şi Zdub, Roman Iagupov, emisiunea Antenei 1 înregistrând atunci un rating mediu de 11.8% şi 22.3% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, înregistra atunci un rating mediu de 6.8% şi 13% cotã de piatã.
|
|
Urban All |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Te cunosc de undeva (20:28-00:02) |
Antena 1 |
8 |
17.3 |
840 |
Pro TV |
4.9 |
10.6 |
514 |
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii, Observator 13 şi Observator 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 2.7% şi 25.7% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2.3% şi 22.4% cotã de piaţã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Observatorul diminetii (06:00-07:59) |
Antena 1 |
2.7 |
25.7 |
149 |
Pro TV |
2.3 |
22.4 |
130 |
Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, un rating mediu de 2.9% şi o cotã de piaţã de 20.2% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o rating mediu de doar 1.1% şi 7.8% share.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Mireasa DA (14:00-16:00) |
Antena 1 |
2.9 |
20.2 |
163 |
Pro TV |
1.1 |
7.8 |
63 |
Şi ieri, telespectatorii au rãmas aproape de Simona Gherghe, aceştia preferând Acces Direct în detrimentul emisiunii „La Mãruţã”. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 4.3% şi o cotã de piaţã de 19.3% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci 3.8% rating şi 17.1% cotã de piaţã. Ierarhia s-a pãstrat şi la nivelul targeturilor all urban şi naţional.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Acces direct (16:56-19:00) |
Antena 1 |
4.3 |
19.3 |
237 |
Pro TV |
3.8 |
17.1 |
210 |
În minutul de aur, înregistrat la 17:57, 826 000 de telespectatori la nivel urban urmãreau emisiunea Simonei Gherghe, în vreme ce doar 325 000 urmãreau „La Mãruţã”.
Minut de aur Urban All |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
05:57:00 PM |
7.9 |
28.5 |
826 |
3.1 |
11.2 |
325 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 23 octombrie 2013