Show-ul transformarilor totale a fost urmarit de aproape 2.000.000 de telespectatori
Cea de-a saptea editie a show-ului "Te cunosc de undeva!", care le-a avut drept castigatoare pe Viorica si Margherita din Clejani, cu o transformare in Montserrat Caballe si Jose Carreras, a fost sambata seara lider de audienta, la orase si in toata tara. Show-ul transformarilor a fost urmarit de 1.908.000 de telespectatori la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, 21.18.
Astfel, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 s-a clasat pe primul loc si a obtinut pe perioada difuzarii emisiunii (19.59 – 23.24), o audienta medie de 9,1 puncte de rating si o cota de piata de 20,4%, in timp ce urmatorul clasat, Pro TV, inregistra 7,3 puncte de rating si o cota de piata de 16,3%.
Clasamentul se pastreaza si la nivelul publicului din toata tara, unde Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 7,3 puncte de rating si o cota de piata de 16 %, in timp ce Pro TV obtine 6,5 puncte de rating si 14,1 % cota de piata.
În cea de-a șaptea ediție a show-ului transformărilor totale, Tania Popa a amintit de sonoritățile de altădată ale muzicii românești și a interpretat piesa „Un copac cu flori”, transformată în Ștefan Hrușcă. Nadir a dat viață unui cavaler al Bucureștiului interbelic, Jean Moscopol, cu al sau celebru cintec “Vrei să ne-ntâlnim sâmbătă seara”, iar Adrian Enache a imitat-o pe colega sa, Viorica din Clejani. Șerban Copoț a interpretat hit-ul “Perfect Love”, transformat în Lutricia McNeal, Carmen Simionescu a fost frumosul Juanes, iar Andreea Antonescu a cântat în hindi, precum Naarghita, piesa “Chal Chal Mere Saahti”. Transformat în celebrul Dick Van Dyke, Cezar Ouatu i-a condus pe toți în minunatul univers al lui Mary Poppins, iar Florin Ristei a fost un personaj modern, cool și plin de energie, Aloe Blacc.
Castigatoarele serii au fost Viorica și Margherita din Clejani, care au interpretat pentru prima data o arie de operă, anume "Brindisi" din "Traviata" de Giuseppe Verdi, transformate în Montserrat Caballe și Jose Carreras.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 24 octombrie 2015