Antena 1 lider de piaţă la nivelul întregii zile
Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus ieri emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile, pe segmentul urban. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.6% şi o cotã de piaţã de 15.8% în rândul telespectatorilor din mediul urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu un rating mediu de 3.3% şi 14.4% cotã de piaţã.
Cea de-a unsprezecea ediţie Te cunosc de undeva! a cucerit telespectatorii de la primul la ultimul minut, emisiunea prezentatã de Alina Puşcaş şi Cosmin Seleşi impunându-se ca lider de audienţã la nivel urban.
|
|
Urban all |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Whole day (02:00-26:00) |
Antena 1 |
3.6 |
15.8 |
376 |
Pro TV |
3.3 |
14.4 |
344 |
Astfel, episodul câştigat de Mike Diamondz, cu o transformare de senzaţie în Bruno Mars a înregistrat asearã un rating mediu de 7.6% şi o cotã de piaţã de 16% pe segmentul urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu 5.8% rating şi 12.3% cotã de piaţã.
|
|
Urban all |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Te cunosc de undeva (20:28-23:31) |
Antena 1 |
7.6 |
16 |
793 |
Pro TV |
5.8 |
12.3 |
612 |
În minutul de aur, 21:18, peste 1 831 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau jurizarea momentului lui Jean de la Craiova la Te cunosc de undeva!, în vreme ce 1 315 000 de telespectatori urmãreau programul oferit atunci de Pro Tv.
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
21:18 |
9.6 |
17.7 |
1831 |
6.9 |
12.7 |
1315 |
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii, Observatorul orei 13 şi Observatorul orei 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 3.3% şi 31.4% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2.2% şi 20.9% cotã de piaţã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Observatorul diminetii (06:00-07:59) |
Antena 1 |
3.3 |
31.4 |
184 |
Pro TV |
2.2 |
20.9 |
123 |
Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 20.5% şi un rating mediu de 2.9% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o rating mediu de 1.1% şi 7.6% share.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Mireasa pentru fiul meu DA (14:00-16:00) |
Antena 1 |
2.9 |
20.5 |
161 |
Pro TV |
1.1 |
7.6 |
60 |
Românii le-au fost alãturi în numãr mare şi ieri Simonei Gherghe şi lui Dan Capatos, emisiunile Acces Direct şi Un show pãcãtos ocupând poziţii fruntaşe în topul audienţelor. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 7.1% şi o cotã de piaţã de 19.1%, fiind preferata celor mai mulţi telespectatori din mediul urban. Poziţia secundã a fost şi de aceastã datã ocupată de Pro TV.
|
|
Urban all |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Acces Direct (16:58-19:00) |
Antena 1 |
7.1 |
19.1 |
746 |
Pro TV |
6.3 |
16.8 |
658 |
Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa asearã, peste 161 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmãrind, în medie, emisiunea Un Show Pãcãtos, înregistrând un rating mediu de 2.9% şi o cotã de piaţã de 14.6 procente.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Un show pacatos (23:32-01:00) |
Antena 1 |
2.9 |
14.6 |
161 |
Pro TV |
2.2 |
11.2 |
124 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 20 noiembrie 2013