Antena 1 lider de piaţă atât în Prime Time, cât şi la nivelul întregii zile
Ziua de ieri a fost una extraordinarã pentru Antena 1.
Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã.
Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.3% şi o cotã de piaţã de 16.4% pe targetul comercial al staţiei 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Whole day (02:00-26:00) |
Antena 1 |
3.3 |
16.4 |
187 |
Pro TV |
3 |
14.8 |
168 |
Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români care locuiesc în mediul urban înregistrând un rating mediu de 8% şi 15.4% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. În medie, peste 839 000 de telespectatori la nivel urban urmãreau ieri programele Antenei 1 din Prime Time.
|
|
Urban all |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Prime Time (19:00-23:00) |
Antena 1 |
8 |
15.4 |
839 |
Pro TV |
7.8 |
15 |
817 |
Cea de-a douăsprezecea ediţie Te cunosc de undeva! a cucerit telespectatorii de la primul la ultimul minut, emisiunea prezentatã de Alina Puşcaş şi Cosmin Seleşi impunându-se ca lider detaşat de audienţã, atât în rândul publicului comercial, cât şi la nivel urban şi naţional. Astfel, episodul câştigat de Dalma, cu o transformare de senzaţie în Christina Aguilera a înregistrat asearã un rating mediu de 6.7% şi o cotã de piaţã de 15.7% pe segmentul comercial, 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu 5.7% rating şi 13.3% cotã de piaţã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Te cunosc de undeva (20:27-23:31) |
Antena 1 |
6.7 |
15.7 |
376 |
Pro TV |
5.7 |
13.3 |
319 |
Şi la nivel urban, Te cunosc de undeva! a fost prima opţiune a celor mai mulţi români, emisiunea fiind urmãritã, în medie de 882 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 8.4% şi 16.9% cotã de piaţã. Poziţia secundã în topul audienţelor a fost ocupatã tot de Pro Tv, care în acel interval orar difuza producţiile Serviciul Român de Comedie, Tanti Florica şi Ştirile Pro Tv 22:30.
|
|
Urban all |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Te cunosc de undeva (20:27-23:31) |
Antena 1 |
8.4 |
16.9 |
882 |
Pro TV |
5.6 |
11.3 |
589 |
În minutul de aur, 20:35, peste 1 865 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau momentul prezentării juraţilor Te cunosc de undeva!, în vreme ce 1 316 000 de telespectatori urmãreau programul oferit atunci de Pro Tv.
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
20:35 |
9.8 |
16.9 |
1865 |
6.9 |
11.9 |
1316 |
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii, Observatorul orei 13 şi Observatorul orei 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 3.4% şi 31% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2.4% şi 21.9% cotã de piaţã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Observatorul diminetii (06:00-07:59) |
Antena 1 |
3.4 |
31 |
191 |
Pro TV |
2.4 |
21.9 |
135 |
Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 16.6% şi un rating mediu de 3.2% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 8.2% şi un rating mediu de 1.6 procente.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Mireasa pentru fiul meu (13:59-16:00) |
Antena 1 |
3.2 |
16.6 |
178 |
Pro TV |
1.6 |
8.2 |
88 |
Şi ieri, telespectatorii au rãmas aproape de Simona Gherghe, aceştia preferând Acces Direct în detrimentul emisiunii „La Mãruţã”. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 5.6% şi o cotã de piaţã de 18.6% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci 5.2% rating şi 17.3% cotã de piaţã. Ierarhia s-a pãstrat şi la nivelul targeturilor all urban şi naţional.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Acces Direct (16:56-19:00) |
Antena 1 |
5.6 |
18.6 |
313 |
Pro TV |
5.2 |
17.3 |
290 |
Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa asearã, peste 162 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmãrind în medie emisiunea Un Show Pãcãtos, înregistrând un rating mediu de 2.9% şi o cotã de piaţã de 13.3 procente.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Un show pacatos (23:31-01:03) |
Antena 1 |
2.9 |
13.3 |
162 |
Pro TV |
1.7 |
7.7 |
93 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 27 noiembrie 2013