Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Tchibo si Propaganda prezinta “Aventurile Bobului de Cafea”

Câtă muncă şi pricepere se ascund în spatele unei ceşti de cafea, nimeni nu ştie mai bine decât experţii Tchibo care fac asta în fiecare zi. Iar anul acesta se împlinesc 60 de când Tchibo reprezintă un standard de calitate pentru cultivatorii sau degustatorii de cafea sau pur şi simplu pentru omul obişnuit care vrea să savureze în fiecare zi o cafea rafinată.

Campania “Aventurile bobului de cafea” este rezultatul firesc al acestei expertize pe care o comunică şi demonstrează prin două componente: povestea unui bob de cafea, care privilegiază o abordare personală şi expresivă, şi învăţăturile experţilor Tchibo, raţionale şi factuale.

Ideea a apărut ca o urmare firească a necesităţii prezentării unui proces lung, format din mai multe etape, printr-un permanent dialog între o abordare personalizată surprinzător şi informaţiile obiective despre procesare.

Această îndelungată experienţă, precum şi atenţia riguroasă, nemţească, la fiecare detaliu al procesului, de la plantaţia de pe care este aleasă cafeaua şi până la sigilarea pungii, garantează că Tchibo este cafeaua cu care oricine se poate răsfăţa în fiecare zi.

“Campania este concepută să dezvăluie secretele experţilor Tchibo care lucrează în domeniu de zeci de ani. Chiar dacă am îmbrăcat comunicarea în forma unei poveşti cu care eram obişnuiţi când eram copii, este o poveste adevarată cu personaje cât se poate de reale, care lucrează zi de zi în compania Tchibo”, menţionează Monica Rădulescu, Director Marketing Tchibo Brands.

Conceptul şi execuţiile au fost dezvoltate împreuna cu agenţia de publicitate Propaganda, iar perioada de desfăşurare va fi iulie – octombrie 2009. Materialele care vor comunica mesajele Tchibo includ advertoriale în media scrisă, spoturi radio, un site dedicat şi alte activări BTL în hypermarket-uri, precum şi o componentă de PR.

Astfel, spiritul brand-ului, afirmaţia că Tchibo dăruieşte ce este mai bun, este susţinut printr-o campanie credibilă, care prezintă procesul deosebit de riguros şi detaliat prin care un bob de cafea ajunge în ceaşca de cafea, fără a exagera vreuna dintre caracteristicile produsului. Mai multe detalii pe www.tchibo.ro.

Echipa care a dezvoltat campania este formată din partea Propaganda de Vlad Bojan – Head of Design, Paul Cioran – Copywriter, Simina Leotescu – Head of Strategic Planning, Miriam Ivănescu – Senior Account Executive, Codruţa Pârvuleţu – Account Manager şi Sonia Vlad – Account Director, iar din partea Tchibo din Monica Rădulescu – Marketing Director şi Carmen Oprea – Brand Manager.

Bucuresti, 10.08.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.