Ne-am dat seama inca dinante de campania lui Al Gore ca poluarea si incalzirea globala nu sunt ceva cu care sa glumesti. Ne enerveaza luminile aprinse aiurea, calculatoarele lasate noaptea in priza si apa curgand in nestire. Am inceput sa reciclam hartie si sa printam fata-verso.
Pentru niste activisti ai lumii normale in care visam sa traim, aceste lucruri devin la un moment dat insuficiente. Ne-am decis asadar sa trecem la urmatorul nivel. Dupa ce ne-am educat pe noi insine in ale ecologiei, ne apucam de treaba in natura. Pe 5 iunie, Carbon Neutral Day, inchidem agentia, lasam masinile acasa si mergem cu totii sa curatam padurea de la Baneasa, una dintre principalele surse de oxigen ale Capitalei.
Si ca totul sa fie cat mai green, sacii in care vom strange gunoaiele sunt realizati din materiale publicitare outdoor reciclate. Cei care ne ajuta sa dam o utilizare eco acestor materiale sunt Gamma Technologies, furnizor de servicii de productie publicitara.
“Poate ca ne-a apucat cheful de actiuni green pentru ca e cool. Sau poate ca suntem cu adevarat preocupati de probleme mediului in care traim. Important e ca ne implicam, indiferent de motivatia din spate si asta ar trebui sa fie valabil pentru toata lumea. Si pentru ca “lead by example” nu e un concept lipsit de continut in TBWA\, astazi in fiecare birou din cele 237 al retelei are loc cel putin o actiune eco.”, spune Liviu Lambrino, Managing Director TBWA\MERLIN despre platforma Eco Heroes dezvoltata in interiorul agentiei.
{mosloadposition user10}