Printul “Before and after” realizat de TBWA\MERLIN pentru Beko a căştigat argintul în categorie la festivalul Golden Drum. Printul face parte din campania de lansare a maşinii de spălat automate cu funcţie pentru îndepărtarea părului de animale, încă una dintre ideile ingenioase de la Beko. Acest produs a fost lansat în primăvara acestui an printr-o amplă campanie de comunicare derulată pe toate mediile tradiţionale şi pe Internet. “Deşi e vorba despre un festival de creaţie, noi am mers pe eficienţă. Aşa că anul acesta am sărit peste lucrările care ne plăceau şi am înscris doar lucrările care ne plăceau foarte mult. A rezultat un premiu pentru o idée simplă şi ingenioasă. La fel de ingenioasă ca şi brandul pentru care a fost realizată”, a declarat Alin Mărghidanu, Creative Director TBWA\MERLIN.
TBWA\ a fost nu doar un concurent în această ediţie a Golden Drum, ci şi protagonistul Academiei Creative. Unii dintre cei mai renumiţi directori de creaţie ai TBWA\ Europe au participat la discuţiile în panel, pe tema Media Arts. Reprezentantul României în Academia Creativă a fost Cristian Munteanu, Creative Director TBWA\CEE.
„Nu multă lume ştie că, în paralel cu primele 3 zile ale festivalului, la Portoroz a avut loc o întâlnire exclusivistă a directorilor de creţtie ai TBWA\ din Europa. Multe nume grele au discutat şi şi-au prezentat cele mai recente lucrări dincolo de luminile scenei Golden Drum-ului.
Câteva dintre lucrurile discutate şi arătate au fost prezentate publicului la Creative Academy, la care a participat şi John Hunt, TBWA\ Worlwide Creative Director. Conceptul de Media Arts a stârnit reacţii din sală. S-au iscat întrebări şi s-au schiţat soluţii pentru eternele probleme legate de creativitate, dar şi de bugetele mici din Europa Centrală şi de Est. Pentru că o idee mare este capabilă nu doar să cheltuiască puţin ci şi să genereze venituri neaşteptate.
Pentru România, discuţia de pe scena de la Golden Drum urmează seminarului despre Disruption susţinut la Marritott de Nick Baum şi dr. Sven H. Becker. Cele două concepte funcţionează în armonie, fiind mind tool-urile TBWA\ care au făcut posibile poveşti de succes ca adidas, Apple, Absolut, Sony Playstation, Nissan, Nivea sau Pedigree”, povesteşte Cristian Munteanu.
Golden Drum International Advertising Festival premiază de peste 15 ani cele mai bune execuţii publicitare de televiziune, presă, radio şi outdoor din întreaga lume.
{mosloadposition user10}