Paling Walters, una dintre agenţiile de comunicare de top specializate în domeniul medical a devenit parte a noii divizii TBWA, TBWA\WorldHealth\UK.
Noua divizie TBWA\ aduce laolaltă talentul şi expertiza a două companii, care împreună vor oferi soluţii de comunicare, advertising, promovare, educaţie medicală, programe de CRM, precum şi de comunicare online, exclusiv pentru clienţi din industria medicală.
În urma acestei fuziuni, TBWA\PALING WALTERS a devenit cea mai importantă agenţie de comunicare dedicată sănătăţii din Marea Britanie, iar Michael Paling devine Chairman al reţelei TBWA\WorldHealth/Europe.
„Această mişcare formalizează parteneriatul de mulţi ani dintre TBWA\ şi Paling Walters”, spune el. „Birourile TBWA\, precum şi experienţa noastră de peste 30 de ani în domeniul sănătăţii fac din această divizie un loc în care atât consumatorul cât şi specialiştii din domeniu lucrează împreună, îndeaproape.”
Paling Walters a fost lansată în 1980 şi a fost dintotdeauna privită ca o autoritate în domeniul sănătăţii, în special în sfera medicamentelor care nu necesită prescripţie medicală.
Strategiile şi programele de comunicare ale Paling Walters vizează şi interacţionează cu toate categoriile de consumatori şi profesionişti din domeniul sănătăţii. Printre clienţii agenţiei se numără Pfizer, GSK, Bayer, BMS, Roche şi Boehringer Ingelheim Consumer.
TBWA\Worldwide (www.tbwa.com) este una dintre cele mai dinamice reţele internaţionale de publicitate. Cu 258 de birouri în 75 de tări şi cu 11.000 de angajaţi, TBWA\ crează idei disruptive pentru clienţi globali precum ABSOLUT, adidas, Apple, Beiersdorf, Henkel, PepsiCo., Visa Inc., Infiniti, Mars, McDonalds, Michelin, Nissan, Pernod Ricard, Pioneer, Samsonite, Standard Chartered Bank, Singapore Airlines şi Sony PlayStation.
TBWA\ face parte din Omnicom Group Inc., una dintre reţelele de vârf din domeniul marketingului şi comunicării. Companiile Omnicom furnizează servicii de publicitate, media, strategie, marketing direct şi promotional, relaţii publice şi alte servicii specializate de comunicare pentru peste 5.000 de clienţi în mai mult de 100 de ţări.
În România, TBWA\ este prezentă prin agenţia TBWA\MERLIN (www.tbwamerlin.ro). Fondată în 2005, TBWA\MERLIN este o agenţie full service, care deserveşte atât branduri internaţionale, cât şi locale, de la Absolut la adidas şi NIVEA, de la Pedigree la Winston.
{mosloadposition user10}