Incepand cu aceasta luna TBWA\ isi extinde si consolideaza departamentul de client service cu trei oameni noi.
“Departamentul de Client Service este coloana vertebrala a unei agentii. Daca in Creatie calitatea esentiala este Talentul, in Client Service calitatea principala este alta, chiar mai greu de gasit – ma refer la Competenta. Cu competenta nu te nasti, ea trebuie dobandita in ani de experienta, munca, training-uri, colaborare in retea, carti citite si teme facute. Orice om bun de Client Service este o investitie si valoreaza greutatea lui in aur” este de parere Cristian Munteanu, Managing Director, TBWA\Bucuresti.
Cu o experienta de peste 10 ani in publicitate, Simona Stefanescu este noul Account Director in TBWA\, coordonand echipa de client service pentru brandurile Pedigree, KitKat, Twix, Michelin si McDonald’s.
Simona si-a inceput cariera in publicitate in anul 1998, in cadrul departamentului de client service al Lowe & Partners, lucrand pentru marci locale si internationale. In 2005 s-a alaturat echipei DRAFTFCB ca Group Account Director unde s-a ocupat de marcile SC Johnson, Zapp, Vodafone, Piraeus Bank si Albalact (Zuzu).
“Intalnirea mea cu managementul TBWA\ a fost un exercitiu de maxima eficienta, in linie cu filosofia agentiei, “the culture of do”. Mai exact a fost nevoie de aproximativ 10 minute pentru a realiza ca am intalnit ceea ce cautam. Si gata! Asa ca venirea mea la TBWA\ este o poveste cu “happy beginning”, iar cele cateva saptamani de cand m-am alaturat echipei imi confirma o continuare a acesteia.” – a declarat Simona.
Oana Dumitriu a revenit la TBWA\ ca si Account Manager si se va ocupa de implementarea campaniilor pentru McDonald’s. Oana lucreaza de 3 ani in publicitate si anterior a colaborat cu agentia Grey unde a gestionat contul BAT.
Andreea Mateescu este noul Junior Account Executive. Poaspat absolventa a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Andreea va lucra pentru conturile adidas, Henkel, BMW si Baraclude. Primul contact cu publicitatea l-a avut in timpul facultatii cand a participat la AdVenture, unde a ocupat locul 2.