TBWA\Berlin, agentie hub pentru clientul Absolut, a obtinut un contract aditional in cadrul campaniei In An Absolut World. Campania curenta se va desfasura in toate magazinele duty free din aeroporturi, in magazinele de pe vase de croaziera si in cele de la granite statale.
Campania de comunicare va continua ideea campaniei actuale Absolut, mesajul fiind “In An Absolut World – No Destination is Impossible”. Ideea se adreseaza calatorului modern care apreciaza calatoriile ca modalitati de largire a perspectivelor, nu doar la nivel geografic, ci si mental si intelectual, indiferent daca este vorba de calatorii de afaceri sau de placere.
“Campania porneste de la ideea ca a calatori este intotdeauna o experienta incitanta pentru aceia care cauta noi locatii necunoscute, dar unii calatori sunt adesea in situatia de a reveni in destinatii pe care le-au vazut deja de multe ori”, povesteste Richard Breaux, International Account Director TBWA”.
CCO Germany TBWA, Stefan Schmidt adauga: “Indiferent daca audienta noastra este in vacanta sau intr-o calatorie de afaceri, noi ii vom duce mai departe decat destinatia respectiva intr-un loc care nu poate exista decat in lumea ABSOLUT”
Noua campanie, dezvoltata de TBWA\Berlin, va fi lansata in iunie in aeroporturile Singapore Changi, London Heathrow si Frankfurt, apoi va fi extinsa in restul Europei, Orientul Mijlociu si India in iulie, iar in luna august in America de Nord si de Sud si in Pacific.
In cadrul campaniei ABSOLUT Company Global Travel Retail fiecare sticla de bautura va fi comercializata impreuna cu ghidul de calatorie ‘The ultimate Monocle travel guide’.
{mosloadposition user10}