la nivel mondial
Visa a anunţat numele noii sale agenţii de creaţie şi strategie la nivel mondial: TBWA Worldwide. Decizia a venit în urma unui review al tuturor agenţiilor cu care compania colaborează, şi va intra în vigoare începând cu 1 ianuarie 2009. „Visa a devenit o companie globală, care are nevoie de o abordare globală a iniţiativelor sale de marketing”, explică Antonio Lucio, chief marketing officer al Visa Inc. „Decizia pe care am luat-o reflectă puterea creativă şi spiritul inovator al TBWA Worldwide, precum şi abilitatea de a se alinia viziunii Visa”.
Brandul Visa a devenit un simbol al convenabilului, flexibilităţii şi securităţii pentru sute de milioane de consumatori şi zeci de milioane de comercianţi din lumea întreagă. Unul dintre cele mai recognoscibile branduri din lume, Visa îşi îndeplineşte promisiunile prin dezvoltarea de programe inovative de marketing şi advertising în întreaga lume.
„Suntem mândri de oportunitatea de a lucra cu unul dintre cele mai grozave branduri din lume”, spune Tom Carroll, Preşedinte şi CEO TBWA Worldwide. “Abia aşteptăm să lucrăm cu echipa de marketing global de la Visa pentru dezvoltarea şi executarea de campanii puternice, care să ajute la creşterea businessului şi a ataşamentului faţă de brand”.
{mosloadposition user10}