Revista Advertising Age (AdAge) a numit reţeaua TBWA\ Global Agency of the Year 2008, la numai o săptămână după ce agenţia a primit acelaşi titlu din partea revistei Adweek.
TBWA\ (www.tbwa.com) este Agenţia Anului 2008, Tom Carroll, Preşedinte şi CEO TBWA\, este Executive of the Year şi TBWA\Chiat\Day este agenţia numărul doi pe lista Agency A-List, un clasament al celor mai bune agenţii din SUA, conform revistei AdAge (www.adage.com).
TBWA\ – Global Agency of the Year 2008
Tom Carroll: “În ultimii 10 ani, sub conducerea lui Jean-Marie Dru şi a lui Lee Clow, am creat idei disruptive şi creative într-o cultură cu adevărat globală. Ceea ce urmărim este să scoatem ce-i mai bun din potenţialul clienţilor noştri şi al brandurilor lor. Din fericire pentru noi, aceşti clienţi vor şi se aşteaptă ca TBWA\ să creeze tocmai acele lucruri care să aducă astfel de recunoaşteri”.
În articolul de anunţare a Global Agency 2008, revista AdAge notează: “TBWA\ este Agenţia Anului pentru succesul rar întâlnit cu care combină munca la nivel global şi munca incredibil de creativă.” Printre motivele care au stat la baza nominalizării TBWA\, AdAge menţionează:
– ultimul client global câştigat de TBWA\, Visa Inc.
– contul digital adidas, cîştigat de divizia Riot, formată în mai puţin de o lună
– creşterea de business într-un mediu dificil
– excelenţa în creativitate pe mai multe pieţe internaţionale
Desemnarea reţelei drept Global Agency of the Year 2008 vine la o săptămână după ce o altă revistă prestigioasă de advertising, AdWeek, a făcut aceeaşi evaluare.
Tom Carroll – Executive of the Year 2008
De asemenea, AdAge l-a numit pe Tom Carroll, Preşedinte şi CEO TBWA\, drept Executive of the Year: “Ceea ce l-a scos în evidenţă pe Tom Carroll în 2008 a fost angajamentul său de a îmbunătăţi piaţa de advertising, într-un moment în care cei mai mulţi se temeau s-o facă”.
Ca răspuns la numirea AdAge, Tom Carroll a pus totul pe seama reţelei din care face parte: “Sunt un norocos că fac parte dintr-o companie cu oameni incredibil de talentaţi în fiecare colţ al lumii. Această numire reflectă pasiunea pe care fiecare om din reţeaua noastră o are pentru proiectele pe care le facem”.
TBWA\Chiat\Day – a doua pe lista Agency A-List
TBWA\Chiat\Day (www.tbwachiat.com), agenţia din cadrul TBWA\ cu birouri în Los Angeles şi New York, a fost listată de aceeaşi revista pe poziţia numărul 2 în cadrul unui clasament al celor mai bune agenţii de advertising din SUA. Motivul, notează prestigioasă revistă, este faptul că “agenţia a adus venituri de peste un miliard de dolari în 2008, a câştigat conturi majore, precum Pepsi, Gatorade şi Visa, a crescut venitul global al reţelei cu 4% şi cu 3% venitul în SUA.”
Despre AdAge
AdAge (www.adage.com) este una dintre cele mai prestigioase reviste de advertising la nivel mondial. Revista a început să publice clasamente ale reţelelor de advertising în 1998. Ultima recunoaştere adusă de AdAge reţelei a fost în 2004, când TBWA\ a fost numită Network of the Year 2004.
{mosloadposition user10}