Titlul a fost câştigat de TBWA\China pentru campania realizată pentru adidas, în timpul jocurilor olimpice.
Atât China Effies, cât şi Great Wall Awards (organizate de China Advertising Association) sunt două festivaluri în continuă extindere, care promovează standardele înalte în promovarea şi creaţia de brand în China.
Campania pentru adidas a câştigat titlul de “cea mai bună idee” la premiile China Effie, precum şi 4 trofee de argint la Great Wall Awards.
„Creativitatea excepţională poate inspira oamenii la un nivel foarte personal. Participanţii la Jocurile Olimpice din acest an au fost profund impresionaţi de felul în care această campanie a captat o parte din sufletul Chinei. Campania este departe de a fi una statică, ea este o formă de mişcare”, povesteşte Said Ruth Ang, Managing Director al TBWA\ China.
Premiile obţinute la China Effies şi Great Wall Awards vin ca o confirmare a succesului acestei campanii, după alte premii obţinute în festivaluri precum ADFEST, Media SPIKES, One Show sau Clio. Campania a adus in acest an si primul Gold Lion al Chinei la Cannes. Toate aceste premii la un loc au transformat campania adidas pentru Jocurile Olimpice în campania chineză cu cele mai multe premii internaţionale.
{mosloadposition user10}