Tazz și Sports Festival pun în vânzare mingea oficială din meciul de retragere al lui Adrian Mutu, iar întreaga sumă obținută va fi donată echipei de fotbal unificat din cadrul Special Olympics România, formată din 16 tineri pasionați de fotbal.
Unified Sports® din cadrul Special Olympics reunește sportivi cu și fără dizabilități intelectuale pentru a juca în aceeași echipă, demonstrând modul în care jocul de echipă și camaraderia sportivă pot distruge barierele, construind un model de acceptare și incluziune prin sport pentru generațiile următoare. Astfel, Tazz și Sports Festival își propun să susțină noile generații care scriu mai departe istorie, promovând incluziunea în lumea sportului.
Prin vânzarea mingii-simbol din ultimul spectacol de pe teren al Briliantului, Tazz și Sports Festival redirecționează suma de 25,000 lei către Special Olympics România, pentru a contribui la susținerea acestor tineri fotbaliști în demersul lor de a promova incluziunea prin sport, un incredibil spirit de echipă și un stil de viață activ, inspirat de pasiunea pentru fotbal. Mai multe despre povestea mingii și achiziționare se regăsesc aici: https://sportsfestival.tazz.ro/.
Povestea mingii-simbol a început în 11 iunie, pe Cluj Arena, la Sports Festival, când a fost livrată direct în mâinile lui Mutu, la începutul ultimului său meci, de către campionul național și mondial la Bike Trial Iulian Zaharie, ca rider Tazz. Mingea e semnată de legende ale fotbalului internațional, de la Adrian Mutu și Gheorghe Hagi la Claude Makélélé, Luca Toni, Fabio Cannavaro și multe alte nume marcante.
„Această donație către Special Olympics România este un moment special și are o semnificație deosebită pentru noi, deoarece, împreună cu Sports Festival, încercăm să contribuim la scrierea de noi capitole din istoria fotbalului, promovând o atitudine incluzivă față de sport. Așadar, ne propunem ca acesta să fie doar începutul implicării Tazz în susținerea noilor generații pasionate de sport în România. Mulțumim celor de la Sports Festival, care ne-au motivat, de la care am învățat și împreună cu care încercăm să aducem o contribuție relevantă pentru tinerii sportivi de azi.” a declarat Răzvan Acsente, Chief Marketing Officer Tazz.
„Pentru noi, sportul este incluziune și comunitate, fair-play, entuziasm și sănătate. Acum, trăim emoția acestor patru elemente care animă lumea sportului, în general. Deși Sports Festival a durat doar 4 zile, evenimentul a creat simboluri puternice în jurul său. Ediția a treia își lasă amprenta mai departe în comunitate datorită mingii de joc, folosită în meciul de retragere al lui Adrian Mutu. Simbol cu greutate, mingea a fost semnată de nume care au făcut istorie în fotbalul mondial. Destinul ei va fi unul extraordinar, va susține pasiunea pentru sport prin donarea banilor obținuți din vânzarea ei către Special Olympics România. Mulțumim Tazz pentru implicarea fără ezitare în acest proiect, jucătorilor prezenți la demonstrativul de fotbal de la Sports Festival, a căror semnătură a creat povestea, și fanilor sportului care știu ce valoare și putere de coeziune are acest obiect simbolic.” a adăugat Mirel Alexa, Director Executiv Sports Festival.
Campania se adresează persoanelor peste 18 ani.