Un brand puternic este construit întotdeauna pe realitatea unui produs. Iar realitatea noului produs Tazovsky Vodka, dezvoltat de PPD România, este distilarea inteligentă, de sapte ori.
Astfel, în mod firesc, realitatea produsului a devenit sursa de inspiratie pentru constructia brandului Tazovsky Vodka si, implicit, pentru campania de lansare semnată de Ogilvy România.
Tazovsky Vodka este rezultatul unui proces care s-a desfăsurat pe parcursul a doi ani de zile, timp în care echipele PPD România si Ogilvy România au distilat la propriu cele mai reusite variante de nume, design, ambalaj, pozitionare si toate elementele care duc la formarea si la nasterea unui brand.
În viziunea Tazovsky Vodka, distilarea este singura cale spre perfectiune. Si, ca orice brand inteligent, Tazovsky Vodka se adresează consumatorilor săi cu un simt al umorului foarte dezvoltat. Acest simt al umorului a dus la crearea unei campanii care vorbeste relaxat despre alegerile continute în distilarea personală a fiecăruia dintre noi.
„Campania Tazovsky Vodka reprezintă un îndemn adresat consumatorilor cu personalitate si caracter, pentru care puterea mintii este cea care conduce la cele mai inspirate alegeri. Prin intermediul acestei campanii, Tazovsky Vodka invită oamenii să facă acest exercitiu mai des, pentru a-si descoperi adevăratele calităti,” a afirmat Alina Praja, Marketing Manager PPD România.
Comunicarea Tazovsky Vodka îmbină într-un mod echilibrat un mix de publicitate conventională si tactici neconventionale de activare a consumatorului, atât în mediul online, cât si în offline.
Spotul TV prezintă cu multă măiestrie produsul si cu mult umor trăsături definitorii pentru personalitatea brandului si a consumatorului Tazovsky: destept, spontan, creativ, inteligent, inspirat, pozitiv, îndrăznet, prietenos.
„Distilarea inteligentă a ideilor creative si a strategiei a fost un proces complex, în care am testat, rastestat, gândit si răzgândit până am ajuns la o retetă de comunicare perfectă pentru un nou brand. Procesul a continuat cu găsirea celor mai potrivite personaje si locatii pentru spotul TV si a trecut cu perseverentă prin peripetii pe tocuri în vârf de munte la sub zero grade, filmări intersectate cu o nuntă si momente inedite puse în scenă special pentru noi la Opera din Brasov. Toate rezolvate inspirat cu aportul regizorului Jan Boon pentru a arăta publicului cum distilarea inteligentă a unei situatii te conduce spre o alegere inspirată si un răspuns salvator," – Cristi Simion, Group Creative Director Ogilvy&Mather România.
Echipa care a lucrat la dezvoltarea campaniei de comunicare cuprinde: Nearchos Papacharalampous – Managing Director, Nikos Xystouris – Operations Manager, Alina Praja – Director de Marketing, Pitells David – National Sales Manager, Florin Marcu – National Key Account Manager din partea PPD România si din partea Ogilvy România: Strategie – Lore, Creatie – Dani, Albert, Cristi, Cristi, Corina, Catalin, Bogdan, AV – Oana, Client Service – Despina, Social Media – Luana, PR – Alina, Claudia, Raluca. Regizorul spotului este Jan Boon, iar casele de productie Saga Film si Carioca.