Anul acesta, echipa Tazovsky a incredintat partea de creatie a campaniei promotionale de sarbatori Agentiei Brands&Bears – aceasta fiind prima colaborare dintre cele doua companii.
Ca orice campanie promotionala nationala, obiectivele principale erau orientate pe atragerea atentiei asupra promotiei in magazine si, bineinteles, cresterea vanzarilor. Toate acestea sustinute de un concept puternic, usor declinabil si de o mecanica foarte clara.
Pentru a crea vizibilitate in aglomeratia de promotii din perioada sarbatorilor, era nevoie de o suita de premii “out of the box” dar relavante pentru target si congruente cu noua strategie de comunicare ATL, care pune accentul pe relatia dintre cei mai buni prieteni.
Astfel, a aparut Tatiana: Ea este cea mai “buna” rusoaica si ii face prietenului tau cel mai bun o urare video nominala, cu ocazia sarbatorilor de iarna, pe care tu poti sa o trimiti pe mail sau sa o postezi pe wall-ul celui mai bun prieten al tau.
Ca alternativa la mesajele text stereotipice care circula de sarbatori, “Urarea cea mai buna” este premiul pe care il castigi garantat, doar cu un simplu SMS.
Era, asadar, nevoie de un spot video care sa se adreseze fiecarui “prieten bun” in parte. Lucru deloc usor, daca luam in calcul targetul estimat pentru urarile individuale. Printr-o metoda de filmare inovativa, echipa Brands and Bears, impreuna cu studioul de productie video, au reusit sa dea viata ideii: Tatiana ii va spune fiecarui prieten pe nume, il va privi in ochi si ii va topi inima cu cea mai senzuala urare de sarbatori.
Campania se desfasoara pana la data de 31 Decembrie si mii de romani vor primi dedicatiile personalizate care sa le incalzeasca sarbatorile de iarna.