BusinessMark anunță organizarea conferinței Tax & Finance Forum, ce va avea loc pe 17 aprilie 2018, la Hotel Golden Tulip Ana Dome, Cluj-Napoca. Experții din cele mai importante companii de consultanță vor analiza tendințele și politicile fiscale la nivel internațional și vor discuta despre armonizarea legislației românești, principalele modificări și reglementări ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală.
Evenimentul include sesiuni Tax Focus, cu sloturi de 45-60 de minute de prezentări. Acestea vor cuprinde discuții despre cele mai relevante aspecte fiscale, legislative și standarde de raportare financiară internațională. Tematica evenimentului conține subiecte, precum: Tendințe și politici fiscale la nivel mondial și european. Noua abordare OECD a taxării internaționale. Armonizarea legislației românești. Implicațiile asupra mediului de business din România; Prețurile de transfer – modificări legislative, documentare, control, evitarea dublei impuneri, cele mai importante jurisdicții fiscale, noutăți în România și la nivel internațional, legislația BEPS; Prețurile de transfer și controalele fiscale; Modificările Codului fiscal și tendințe în impozitarea directă; Dezvoltarea sistemului TVA; Tranzacții în lant (alocarea transportului pentru justificarea scutirii de TVA); Jurisprudența recentă a CJEU; Aspecte privind inspecția fiscală. Controale și litigii fiscale; Implicații juridice și fiscale privind cesiunea de creanță și costurile îndatorării; Impactul deciziei CEJ Hamamatsu asupra valorii în vamă în cadrul tranzacțiilor bazate pe prețuri de transfer; Modificările aduse în 2018 taxelor datorate la Fondul pentru Mediu; REX – impactul înregistrării în Registrul Exportatorilor asupra dovezilor de origine preferențială; Polița de garantare vamală; Aspecte privind auditul intern, corporate governance și risk management.
Participanții au oportunitatea de a se întâlni cu următorii speakeri:
• ALEXANDRA ROGOJAN, Corporate Tax Manager, PwC Romania
• MIHAI PETRE, Senior Manager, Customs & Global Trade, Deloitte România
• ADRIAN BOGDAN, Specialist Impozite Indirecte, EY România
• ALINA ANDREI, Partener, Cabot Transfer Pricing
• GEORGEL GHEORGHE, Senior Manager IT Audit and Advisory, Mazars România
• LELIA GRIGORE, Senior Lawyer, Dobrinescu Dobrev SCA
• ALEXANDRU COMĂNESCU, Senior Manager, Deloitte România
• CORNELIA POP-BRÂNCUȘ, Supervisor Senior Audit & Financial Advisory Services, Mazars România
• ALEXANDRA LUNGEANU, Tax Consultant, Dobrinescu Dobrev SCA.
Evenimentul se adresează directorilor financiari, precum și celor generali, economici, contabili, auditorilor, experților fiscali, analiștilor financiari și consultanților fiscali.
Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.
Evenimentul Tax & Finance Forum este organizat de BusinessMark alături de: EY Romania, PwC Romania, Mazars in Romania, CABOT TRANSFER PRICING, Dobrinescu Dobrev SCA, Rent for Comfort, AVIS, DWNT, Plantăm fapte bune în România, Asociația The Social Incubator. Radioul principal al evenimentului este: KISS FM. Partenerii media ai conferinței sunt: AGERPRES, NewMoney, Curierul Național, MoneyBuzz, Ziare.com, Business24, FEMEI ÎN AFACERI, Jurnalul de Afaceri, Manager Express, Transilvania Business, Debizz, Cluj Business, Clujul de Buzunar, AlbaStiri, Cluj.com, inTurda.ro, InfoOradea, Ziarul Clujean, Energynomics.ro, Centruldepresa.ro, Financiarul.ro, AVOCATURA, SpatiulConstruit.ro, Revista Valoarea, PRwave, Vox Capital, FinZoom, PRBox, Rbeconnect, Chalbert, Portal Management, Bucuresteni.ro, Administratie.ro, Gazetadeștiri, MediaRabbit, Roportal, Global Manager.
Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations. BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.