Odată cu lansarea noii sale campanii de imagine, TAROM se alătură partenerilor SuperBlog 2010, propunând bloggerilor români să demonstreze împreună că noul său slogan, "Drumul ne formează, dar destinaţia ne defineşte", îşi găseşte adepţi şi în rândul utilizatorilor online.
În urma aderării ca membru cu drepturi depline la alianţa SkyTeam, TAROM îşi consolidează poziţia pe piaţă prin intermediul primei campanii de imagine din istoria de peste 50 de ani a companiei, comunicând, totodată, publicului român noile valori şi facilităţi care recomandă brandul drept un partener de zbor de încredere, consacrat şi actual deopotrivă.
Având convingerea că viaţa este suma tuturor destinaţiilor, TAROM îşi propune să dea valoare vieţii consumatorilor oferindu-le noi experienţe, noi călătorii. O misiune pe care compania este gata s-o confirme şi în cadrul noului proiect de comunicare corporate online. Participarea la SuperBlog 2010 marchează prima colaborare dintre brandul TAROM şi blogosfera românească şi vine să confirme publicului tânăr că îndelunga experienţă aviatică românească se adaptează acum noilor cerinţe, împletind tradiţia cu inovaţia.
“Prin noua campanie de imagine lansată recent, dorim poziţionarea mărcii TAROM ca un brand contemporan, modern şi dinamic, care să reflecte mai fidel imaginea reală a companiei. Am decis să ne orientăm comunicarea şi către un segment de public mai tânăr şi de acum înainte vom pune accentul mult mai puternic pe comunicarea online şi vom acorda o importanţă mult mai mare prezenţei brandului în mediul digital. Participarea la SuperBlog 2010 vine să arate reorientarea comunicării noastre şi susţine obiectivele campaniei demarate de TAROM la finalul lunii septembrie 2010”, afirmă Ruxandra Brutaru, Directorul General al companiei TAROM.
Alături de TAROM, susţin proiectul SuperBlog branduri prestigioase de pe piaţa românească şi internaţională, precum ASUS, Toyota, AMD, real,- Hypermarket, Hostway ş.a.
Despre TAROM
Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române TAROM îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi este membră a Alianţei SkyTeam din 25 iunie 2010. Compania naţională operează către 54 de destinaţii în sezonul de vară 2010, acoperind ţări din Europa, Africa de Nord şi Orientul Mijlociu.
SkyTeam este cea de-a doua mare alianţă internaţională din lume, ce oferă pasagerilor săi acces la o reţea lărgită de destinaţii, mai multe frecvenţe şi conexiuni. Odată cu aderarea la SkyTeam, TAROM a trecut la programul de fidelitate Flying Blue – creat şi operat de Air France şi KLM. În prezent, acest program numără peste 15 milioane de membri, din întreaga lume.
În primele 7 luni ale anului 2010, compania TAROM a transportat peste 1.120.000 de pasageri, iar gradul mediu de încărcare a fost de 61%, în creştere cu peste 8 puncte faţă de perioada similară a anului trecut.
Pentru anul 2010, TAROM estimează peste 2 milioane de pasageri transportaţi şi un grad de încărcare de peste 60%.
Parteneri SuperBlog 2010: ASUS, Toyota, TAROM, AMD, real,- Hypermarket, Hostway Romania (prin brandul Blogway), Azerty.ro, BlogMoney, Edimax, Oktal.ro, Borealy Gifts, Tara Fashion.
Parteneri media: TVR – Zon@IT, revistele Connect şi Photo Magazine, RadioLynx.ro, www.121.ro şi câştigătorii ediţiilor trecute SuperBlog: www.ArenaIT.net şi respectiv www.MoneyWatch.ro.
Organizatori: PCNews.ro şi SwissPlan.biz, cu sprijinul RACK.ro şi al Bibliotecii Metropolitane Bucureşti.