După succesul impresionant al primei ediții Chill Pack, echipa CV30 pregătește ediția de toamnă, care se bucură de susținerea Takeaway, în calitate de partener principal al campaniei.
Chill Pack este campania dedicată brandurilor care vor să se asocieze cu good vibes, relaxare și fericire prin care 10.000 de profesioniști din aproape 300 de companii primesc un gift bag plin de cadouri de la partenerii campaniei, care își doresc să contribuie la starea de bine a profesioniștilor.
Conceptul Chill Pack a pornit de la necesitatea unor minute de relaxare și deconectare în contextul work-from-home, de la birou sau remote. Prin intermediul campaniei Chill Pack, profesioniștii din marketing au la dispoziție un canal direct de comunicare cu targetul corporate. Astfel, 10.000 de profesioniști white-collar din București și marile orașe vor interacționa cu brandul și/sau produsele promovate.
“Parteneriatul cu Takeaway marchează momentul în care Chill Pack s-a transformat într-un brand de sine stătător în rândul profesioniștilor și ne confirmă încă o dată reușita inițiativei noastre de wellbeing. Ne bucurăm că această ediție are susținerea unui brand atât de cunoscut și relevant pentru target-ul corporate și suntem siguri că profesioniștii vor fi încântați de acest parteneriat care le oferă o pauză gustoasă bine-meritată.” Anca Bătae, Business Development Manager @ CV30
Toate cele 10.000 de Chill Packs pentru ediția din toamnă au fost rezervate de profesioniștii din aproape 300 de companii, precum: Carrefour, Webhelp, OTP Bank, Enel, Continental, L’oreal, etc.
“Campania Chill Pack mi-a atras atenția încă de la prima ediție, mai ales prin buzz-ul din social media, unde vedeam constant postări ale profesioniștilor care se bucurau de Chill Pack. Ne dorim ca Takeaway să facă parte din viața profesioniștilor, fie că lucrează de acasă sau de la birou, așa că acest parteneriat ne ajută să fim alături de ei, beneficiind în același timp și de asocierea cu un moment de bucurie și relaxare.
Am vrut să fim pionieri în inițiativele de wellbeing adresate target-ului corporate cu acțiuni concrete, prin intermediul cărora să contribuim la starea de bine a profesioniștilor, iar Chill Pack răspunde tuturor cerințelor noastre de comunicare și expunere către acest target.” Răzvan Bors, Country Marketing Lead Bulgaria & Romania @ Takeaway
În urma feedback-ului calitativ primit de la profesioniștii care s-au bucurat de Chill Pack în primăvară, ediția de toamnă vine cu goodies și cadouri care oferă o stare de bine, dar și de siguranță, printre sponsorii campaniei numărându-se: Wembley Strawberry Gin, CCC Shoes, Hartmann, ApiMag, Lay’s, Tinero, Sanygel, Electrolux, Nestle Corn Flakes.
Partenerii Chill Pack militează pentru good vibes și se asociază cu un concept multibrand, în ton cu vremurile, care le oferă acces la un segment de consumatori foarte specific și ofertant: profesioniștii white-collar din companiile din București și din țară, educați și cu venituri medium-to-high.