Începând de astăzi, Iașiul devine oficial un oraș cu #livemas, prin deschiderea primului restaurant Taco Bell. Noua locație situată în incinta Palas Mall, parte a ansamblului mixed-use Palas Iași – un important punct de tranzit, astfel fiind reconfirmat obiectivul businessului de expansiune la nivel național – reprezintă cel de-al 12-lea restaurant din portofoliul Taco Bell România.
De-a lungul celor aproape 4 ani de la lansarea pe piața din România, brandul a adus spiritul caracteristic #livemas mai aproape de fani, în 8 orașe din țară: București, Cluj-Napoca, Sibiu, Timișoara, Ploiești, Constanța, Brașov, și recent, Iași.
Noul restaurant are o suprafață de aproximativ 120 mp și este situat la parterul Palas Mall. Așa cum i-a obișnuit deja pe consumatori atunci când vine vorba de noi deschideri de restaurante, brandul va pregăti o serie de surprize pentru cei care se vor număra printre primii clienți. O echipă entuziastă formată din 30 de #tacolovers profesioniști este pregatită să îi servească pe consumatori cu produse delicioase precum: Lil Crunchwrap, Crunchy Taco, Cheesy Bacon Fries Burrito, Quesadilla, Crunchwrap Supreme, Nachos Supreme sau Churros.
„Mai mult decât a fi un pas către realizarea obiectivelor de business trasate pentru acest an, inaugurarea restaurantului Taco Bell Palas Mall ne aduce aproape de fanii din Iași, care, în nenumărate rânduri, și-au exprimat dorința de a se bucura de produsele lor preferate de inspirație mexicană chiar în orașul lor. Ne bucurăm să vedem că reușim să unim oameni cu pasiuni, valori și preferințe comune, totul sub conceptul inspirațional #livemas.
Îi așteptăm cu entuziasm pe consumatori în noul restaurant, acolo unde am pregătit pentru ei o serie de surprize și oferte speciale”, a spus Costică Mișaca, Director General Taco Bell România.
Momentan, până la anunțarea unor noi măsuri din partea autorităților, restaurantul Taco Bell din Iași este deschis atât pentru servirea în incintă, cu respectarea distanțării regulamentare, cât și pentru takeaway. De asemenea, pentru livrarea la domiciliu, brandul a încheiat parteneriate locale cu mai mulți colaboratori specializați, respectiv: foodpanda, Glovo și Takeaway.
Sănătatea angajaților și clienților a fost și va rămâne o prioritate la Taco Bell. De aceea, în contextul actual, au fost implementate măsuri suplimentare de siguranță în toate restaurantele din țară, precum: igienizarea spațiilor de lucru și a zonelor frecventate de clienți, respectarea cu strictețe a procedurilor de spălare și igienizare a mâinilor, purtarea măștii de protecție și delimitarea zonelor astfel încât să fie respectată distanțarea socială.
Suplimentar, la casele de marcat au fost amplasate panouri de protecție transparente și recipiente cu dezinfectant. Pentru a minimiza contactul dintre clienți și personal, este încurajată plata cu cardul contactless.