Agentia de marketing mobil si interactiv Syscom Digital a castigat si anul acesta trei premii la Mobifest Awards Romania 2015, devenind cea mai premiata agentie din cadrul evenimentelor de mobile marketing ale ultimilor ani.
Echipa Syscom Digital a inscris in concurs trei dintre proiectele derulate anul acesta pentru clientul L’Oréal Romania si toate acestea au fost premiate. Agentia a obtinut pentru campania L’Oréal « Color Riche 30 ani – #RedescoperaFrumusetea » locul III la sectiunea Tehnologii Noi, la sectiunea Aplicatie Mobila de Brand, aplicatia « MakeUp Genius L’Oréal Paris », pentru care Syscom Digital a asigurat adaptarea locala si integrarea cu un retailer local, a obtinut premiul II, in timp ce campania de lansare pentru rimelul Miss Manga de la L’Oréal Paris a adus inca un premiu in portofoliul agentiei, la sectiunea de Proiecte Speciale.
„Premiile obținute in cadrul Galei Mobifest Awards ne bucura foarte mult pentru ca vin sa reconfirme munca noastra pentru realizarea unor proiecte speciale pentru un client special, proiecte la care cu adevarat tinem foarte mult si in care ne-am implicat trup si suflet. Ne bucuram cu atat mai mult cu cat concurenta a fost foarte mare, unele dintre proiectele inscrise si premiate beneficiind de bugete si de 10 ori mai mari decat ale proiectelor inscrise de catre noi”, a declarat Maia Novolan, general manager Syscom Digital.
Campania promotionala de lansare a brandului « Miss Manga », ale carei creatie, strategie si implementare au fost realizate de Syscom Digital, a adus o serie de elemente interactive noi pe piata din Romania: atat o aplicatie de upload si de scanare a pozei in real-time, cat si o harta interactiva cu upload in timp real si vizualizare de mii de poze localizate pe harta la zoom-in. Finalitatea campaniei a constat in aparitia pe coperta revistei Cosmopolitan – editia aprilie 2015, a celor 5 castigatoare, cate una din fiecare regiune a tarii, alaturi de digital influencerul competitiei, cunoscuta fotografa de fashion & beauty, Marta Popescu.
In aceeasi nota inovatoare, aplicatia mobila Makeup Genius L’Oréal Paris ofera utilizatoarelor posibilitatea sa incerce virtual o gama variata de produse L’Oréal Paris, transformand smartphone-ul sau tableta intr-o oglinda de machiaj. Folosind realitatea augmentata, aplicatia recunoaste forma si expresiile fetei prin camera frontala a smartphone-ului sau a tabletei si aplica machiajul pe fata in timp real, urmarind miscarile fetei. Pentru aceasta aplicatie, Syscom Digital a realizat declinarea locala si a implementat modul « Buy now », astfel ca in orice pas al calatoriei prin aplicatie, cu o simpla apasare, utilizatorii pot achizitiona produsul preferat. Tehnologia exclusiva preluata din studiourile de la Hollywood este o premiera absoluta in domeniul frumusetii, aplicatia reusind astfel sa schimbe nu numai experienta testarii, cat si pe cea a cumpararii produselor de machiaj.
Proiectul de QR code cu redirectionare catre platforma digitala, o premiera daca ne gandim la pozitionarea acestuia pe coperta unei reviste pentru femei, implementat pentru campania aniversara L’Oréal « Color Riche 30 ani – #RedescoperaFrumusetea », i-a adus agentiei Syscom Digital cel de-al treilea premiu al serii. Din punctul de vedere al tehnologiei mobile, provocarea campaniei a fost transpunerea consumatorului din mediul offline in mediul digital prin intermediul telefonului mobil. Utilizarea tehnologiei QR code a permis transpunerea cititoarelor revistei « Femeia » din paginile revistei catre platforma mobila si online, cu ocazia lansarii unei noi game de produs in portofoliul Color Riche L’Oréal Paris. Campania a luat amploare in Social Media, hashtagul #RedecoperaFrumusetea propagandu-se in mediul digital pe Facebook, Instagram, bloguri, publicatii etc.
Mobile Awards România, cea mai mare competitie a celor mai noi si mai creative campanii de mobile marketing si aplicatii mobile lansate in ultimul an pe piata locala, a avut loc pe data de 13 mai 2015, in cadrul primului festival de profil din Romania, Mobifest, organizat de Evensys.
Competitia i-a desemnat pe cei mai buni furnizori de servicii, tool-uri si experiente de mobile de marketing pentru fiecare dintre cele 9 categorii ale galei de premiere. Juriul, format din cunoscuti experti nationali in comunicare si marketing, a tinut cont de criterii precum originalitate, design, relevanta, interactivitate, functionalitate si experienta generala.
{mosloadposition user9}