Din dorinţa continuă de a lansa noi servicii pe piaţa de mobile marketing, care să faciliteze munca clienţilor săi, şi din nevoia de a jongla cu uneltele de new media pe care le are la dispoziţie, echipa Syscom Digital, condusă de Maia Novolan, a îmbinat cele mai importante, utilizate şi personale două componente ce stau la baza comunicării dintre indivizi, email-ul şi SMS-ul, şi a dezvoltat serviciul automatizat SYS – Email2SMS. Aplicaţia permite trimiterea de emailuri care se convertesc sub formă de SMS pe telefonul destinatarului.
Astfel, Syscom Digital pune la dispoziţia clienţilor un cont special de administare şi raportare. Aceştia pot trimite email-uri către destinatarii săi de pe orice adresă, care a fost anterior definită în cont, folosind orice client de e-mail (Thunderbird, Outlook, Gmail etc.), prin simpla punere în câmpul-destinaţie a numărului de telefon al destinatarului sub o formă simplă (exemplu: numartelefon@domeniu.ro), împreună cu un text în corpul email-ului, iar acesta va ajunge sub formă de SMS pe telefonul destinatarului.
Soluţia dezvoltată de Syscom Digital a depăşit barierele celor 160 de caractere impuse de dimensiunea standard a unui SMS, astfel că, folosind funcţia de concatenare, lungimea textului emailului transpus în SMS-uri poate fi mult mai mare.
Serviciul de Email2SMS creat de Syscom Digital îşi găseşte aplicabilitatea atât în campaniile de Mobile Marketing (ca şi componentă interactivă în cadrul unor campanii promoţionale ce îmbină mobile cu online), dar şi componenta de comunicare Business2Business sau Business2Consumer pentru companiile care comunică cu o frecvenţă ridicată cu partenerii sau consumatorii lor. Un alt exemplu ar fi facilitarea comunicării dintre departamentele din cadrul unei companii şi angajaţii acesteia pentru a trimite anunţuri urgente de interes intern.
“Un avantaj major al acestui tip de comunicare îl reprezintă «viteza de comunicare», înţelegând prin asta scurtarea timpului de la momentul tastării mesajului până la momentul recepţionării acestuia prin SMS de către destinatar”, spune Maia Novolan, directorul companiei. “Procentul celor care au email activ pe telefonul mobil este unul încă mic din totalul posesorilor de telefoane mobile, iar cei care deţin această opţiune recunosc, într-un procent covârşitor, că nu-şi consultă frecvent emailul când sunt în afara biroului. Astfel că receptarea unui mesaj (în acest caz din email) prin SMS devine opţiunea care garantează receptarea mesajului de către destinatar la exact momentul dorit”, adaugă Novolan.
“Sunt sigură că aţi auzit frecvent spunându-se: «Nu am văzut emailul». Aţi auzit însă vreodată spunându-se: «N-am văzut SMS-ul?» Probabil că nu sau, în orice caz, foarte foarte rar, având în vedere că ştim cu toţii cât de omniprezent a devenit telefonul mobil în vieţile noastre şi o astfel de remarcă ar avea iz de ne-credibilitate”, mai spune Maia Novolan.
Soluţia trimiterii de email prezintă de asemenea avantajul arhivarii expedierilor într-un format recunoscut din punct de vedere juridic, atribut extrem de important pentru acele tipuri de companii ale căror comunicări necesită obligatoriu dovada trimiterii, cum ar fi bănci, firme de asigurări sau leasing, companii naţionale de utilităţi etc.
Cei interesaţi de serviciul SYS – Email2SMS, lansat de Syscom Digital, au o adresă specială de email către care pot trimite solicitările lor: email2sms@syscomdigital.ro.
{mosloadposition user10}